Ultimele discutii din forum
    Floricica Debutanta bebelaa's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.10.2007
    Postari in forum
    957

Ajutati-l pe bebelusul Sebastian!

Topicul este raspuns la articolul Ajutati-l pe bebelusul Sebastian!

Buna fetelor!

Pe mine sincer m-a terminat acest caz..de fapt nici nu stiu daca exista un cuvant atat de complex care sa descrie toate sentimentele s-au impletit cu fiorii. am mai citit si pe forum cazuri..si ma intristeaza sincer..pentru ca ma simt legata la maini si nu fac ceva sa ajut, iar acest caz in special mai ales pentru ca sunt si eu viitor medic. E un caz inspaimantator si ceea ce ma inspaimanta si mai mult este faptul ca exista si mai multe cazuri de genul asta, altele chiar care s-au terminat tragic.

Ce vreau sa va intreb este daca stiti cumva cum am putea lua legatura cu parintii lui sebastian sa ii putem ajuta? Daca exista vreo mamica sau vreun tatic care ar putea sa faca ceva in acest sens va rog sa imi spuneti.

Chiar mi-as dori tare mult, personal sa fim cu adevarat o comunitate care se ajuta reciproc. Cu o jucarie, un banutz, o vorba dulce, toate acestea ii vor face fericiti pe copiii care au nevoie de acest lucru.

As vrea ca pe partea de forum la nevoi speciale si copii cu nevoie speciale sa fim mai saritori, mai umani..

Nu ezitati sa lasati macar un gand bun, am observat ca sunteti unite, saritoare si mereu dornice sa ajuti cu un sfat, o vorba, ce spuneti? impreuna poate realizam si mai mult.

Gandul meu acum este la micul sebastian sincer..care ar fi putut fi oricare din copiii nostri pentru ca sa stiti..fiecare copil in parte care a crescut aici, pe site, fie ca este inca in burtica sau e deja maricel acum, il simti ca si al nostru.

Sper sa ne strangem si impreuna sa fim mult mai buni..cu noi..si cu restul.

Floricica Cu Vechime gabitzza's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.10.2007
    Postari in forum
    7.664