Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Nou Venita nicocetintas's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.11.2011
    Postari in forum
    1

    Meclodin in prima saptamana de sarcina

    In 17 octombrie am ramas insarcinata. Fara sa stiu acest lucru, in data de 21 octombrie am introdus primul ovul vaginal -Meclodin- din cauza unei indispozitii creata la momentul respectiv. Deoarece nu m-am simtit bine dupa 5 zile am luat tinidizol 4 pastile in doza unica si am mai continuat 5 zile cu meclodin ovule. Ca urmare a acestui tratament credeti ca embrionul ar putea fi afectat, sau dezvoltarea lui ar avea de suferit?

  2. #2
    Floricica Nou Venita roxana30's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.07.2011
    Postari in forum
    22
    Cred ca trebuie sa mergi la doctor. Eu nu am inteles de ce ai pus si ovule si ai luat si tabletele. Dar cel mai bine vorbeste cu un medic, oricum trebuie sa te vada cineva daca esti gravida. Sanatate.

  3. #3
    Floricica Nou Venita alexya.n's Avatar
    Membru inregistrat la
    29.08.2013
    Postari in forum
    1
    Buna ,
    te rog mult sa=mi spui ce s-a intamplat , ai continuat sarcina ,esti bine? Si eu am aceeasi problema ,am folosit meclodin in sapt 2 si sunt tare ingrijorata, iar medicul meu nu ma poate vedea pana sapt viitoare.
    Multumesc mult!!

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari