Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita chelariu.alexandra's Avatar
    Membru inregistrat la
    10.09.2012
    Postari in forum
    48

Gravida cu Rh negativ la prima sarcina

Buna fetelor,sunt insarcina in 6 sapt si tocmai am aflat k am rh negativ,rh-ul sotului nu il stiu,as vrea sa stiu dak eu am rh negativ si sotul pozitiv ce sanse sunt sa iasa bebe fara probleme sau sa duc sarcina pana la sf,sunt la prima sarcina,nu am avut avorturi.va rog din suflet sa imi raspundeti

Floricica Nou Venita gillianna's Avatar
    Membru inregistrat la
    04.07.2012
    Postari in forum
    58
    Din cite stiu eu ar fi k sa fiti amindoi cu acelasi RH,daca el are rh pozitiv si tu negativ prima sarcina nu va avea probleme,la a 2 se face anticorpi,pt a fi sarcina fara probleme.Asta stiu eu,Nu sunt medic ,doar medicul iti poate da un raspuns cert. E DOAR PAREREA MEA,scuze daca e ceva gresit

Sarcina usoara si la termen iti doresc

Floricica Nou Venita alynutza79's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.06.2012
    Postari in forum
    180
    Eu am rh negativ, sotul pozitiv si mi s-a recoltat lunar sange, cercetandu-se formarea anticorpilor.Dupa nastere, mi s-a facut o injectie pentru imunizare.Am un copil perfect sanatos, care are rh-ul negativ.Sarcina usoara!
    https://www.copilul.ro/sarcina/probl...-Rh-a1036.html
    Modificata de alynutza79; 21.09.2012 la 09:52:50.

Floricica Novice Alexandraaa's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.04.2011
    Postari in forum
    380
    Gravida cu Rh negativ Sanatate multa iti doresc si sarcina usoara.

Moderator Floricica Avansata roxie's Avatar
    Membru inregistrat la
    15.10.2008
    Postari in forum
    2.054
    Eu am rh negativ si sotul pozitiv, iar ambii copii au luat rh-ul meu, iar in acest caz nu este nici o problema. Tu ar trebui ca dupa nastere sa afli imediat rh-ul copilului pentru ca in cazul in care este pozitiv, sa faci vaccinul, daca mai doresti si alti copii.

Floricica Novice Foxman8472's Avatar