Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita RAMONA_RAMONA's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.07.2014
    Postari in forum
    5

Medicul ginecolog cu care nastem

Buna fetelor,sunt insarcinata in 7 saptamani la prima sarcina trebuie vorbit cu medicul ginecolog sa iti urmareasca sarcina si sa nasti cu el sau daca te tot duci la el la conrtoale e de la sine inteles?

teodoraioana
    Guest
    Citat Postat de RAMONA_RAMONA Vezi mesajul
    Buna fetelor,sunt insarcinata in 7 saptamani la prima sarcina trebuie vorbit cu medicul ginecolog sa iti urmareasca sarcina si sa nasti cu el sau daca te tot duci la el la conrtoale e de la sine inteles?
    salut Ramona! In primul rand felicitari! :-)
    si eu sunt graviduta dar in 6 sapt. :-)
    eu sunt de parere ca ar trebui sa te gandesti bine la un medi, sa iei in considerare anumite aspecte: daca lucreaza la privat sau spital de stat unde sa poti sa nasti sau sa aiba acces sa te consulte in caz de urgenta(sunt unii medici care sunt colaboratori si multe gravidute au intampinat dificultati), sa ai incredere in el/ea etc etc... dupa ce te.ai hotarat sa te programezi la un consult unde ii spui ca l.ai ales ca medic si vrei ca acea persoana sa iti fie medicul pt sarcina... parerea mea e ca asa ar fi politicos dar depinde de situatie de medic etc.. :-)

Membru inregistrat la
    12.07.2014
    Postari in forum
    5
    MULTUMESC FELICITARI SI TIE teodoraioana,EU AM FOST DEJA LA PRIMUL COSULT LA UN SPITAL PRIVAT DIN BRASOV DAR NU AM STIUT CA TREBUIE SA O ROGI SA-TI SUPRAVEGHEZE SARCINA
    Modificata de RAMONA_RAMONA; 12.07.2014 la 14:17:04.

CrisV
    Guest