Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita speranta21's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.11.2010
    Postari in forum
    20
    Vezi ca ff bun este dr.Iliescu tot de la Medlife.. era parca la filantropia dar acum e numai la ei..are multi ani de experienta in spate si este bun pe probleme delicate. Pt ca daca ai probleme iti trebuie cineva care sa fi vazut multe la viata lui..Succes

Floricica Nou Venita speranta21's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.11.2010
    Postari in forum
    20

Ginecolog medlife Baneasa

Salutare

Imi poate da cineva detalii despre Dr.Laban Luminita sau Oprea Alina de la Medlife baneasa? sunt medici ginecologi si daca stie cineva ceva de dansele daca v-au urmarit sarcina sa-mi dati cateva detalii.

Multumesc.

Floricica Nou Venita maria77's Avatar
    Membru inregistrat la
    18.09.2007
    Postari in forum
    132
    Laban Luminita de la ei este ok...este foarte atenta si un medic bun.. mai am prietene care merg la ea si au fost multumite. Deasemenea de la Clinica din baneasa daca aveti nevoie de eco mergeti cu incredere ca ai ecografisti ff buni...

Floricica Nou Venita slv_ppsc's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.03.2013
    Postari in forum
    78

Dna dr monica negoita

Buna ziua dragi mamici si burtici!

Dintre voi, a nascut cineva cu dr Monica Negoita de la Medlife Grivita? Ce parere aveti? Dumneaei imi monitorizeaza sarcina si as vrea sa stiu la ce sa ma astept pe parcurs.

Multumesc!

Floricica Nou Venita Ginelash's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.09.2013
    Postari in forum
    2
    Buna fetelor,

Stie cineva un doctor bun la Medlife, care opereaza si la spital de stat? Eu am card la Medlife, insa nu imi permit sa nasc la ei, de aceea imi trebuie un dr care lucreaza in paralel.

Va multumesc!

Floricica Nou Venita Ralu1983's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.07.2013
    Postari in forum
    217