Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita cezka's Avatar
    Membru inregistrat la
    14.05.2008
    Postari in forum
    3
    am si eu o intrebare, a nascut cineva in tg Mures? imi puteti recomanda un medic bun? si o a doua intrebare: in tg mures se naste cu epidurala? stie cineva?

Floricica Debutanta gabi_alex's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.10.2006
    Postari in forum
    703
    Sunt o gramada de medici buni in Tg-Mures, si sigur ca se naste si cu epidurala.
    Cate saptamani ai?

Membru inregistrat la
    14.05.2008
    Postari in forum
    3
    am 25 de saptamini, dar momentan sunt pleacata din tara si nu stiu ce sa fac, fiindca am auzit ca 1. in tg mures nu se face epidurala (nu ca as vrea eu neaparat epidurala, insa m-as simti mai sigura cumva daca as sti ca totusi este:) 2. medicul care-ti urmareste sarcina nu vine la nastere si nasti cu cel de garda si multe alte lucruri care ma ingrozesc si nu mai stiu ce sa fac....

Floricica Nou Venita ali72's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.03.2008
    Postari in forum
    129
    Cezka, in cazul in care iti permiti sa dai niste bani mai multi uite aici se discuta de o clinica privata din Brasov si unde medicul la care mergi vine la nastere.Daca ai rabdare citeste http://www.copilul.ro/t_Clinica_Eva_Brasov_4901_66_2.html

Membru inregistrat la
    31.10.2006
    Postari in forum
    703
    Draga cezka,
    Nu stiu cine te-a informat ca in Tg-Mures nu se face epidurala, ai fost informata gresit. In orice spital poti naste si cu epidurala, doar ca trebuie sa iei legatura din timp cu un medic anestezist.
    Cat despre medici, nu vin toti la nastere, insa sunt din ei care vin.
    Acuma n-as putea sa iti spun ca te primeste sau nu vre-un medic, deoarece ai o sarcina destul de avansata. Depinde cand vii in tara, si cat de repede poti lua legatura cu medicul. Doar asa stii, ca te ia sub supraveghere, si mai mult decat atat iti si vine la nastere.