Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Cu Vechime gabitzza's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.10.2007
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    7.664

    Idee Aerobic, Pilates, Lamaze si exercitii Kegel in sarcina

    Aerobicul este recomandat in primele 2 trimeste de sarcina gravidutelor care sunt obisnuite cu acest tip de exercitii insa nu este recomandat celor care nu au practicat pana acum. Aerobicul tonifiaza musculatura, regleaza metabolismul si imbunatatesc activitatea cardiaca.

    Exercitiile Pilates
    sunt recomandate pe tot parcusrul sarcinii insa trebuie adaptate fiecarui trimestru in parte astfel ca in primul trimestru de sarcina acestea trebuie sa fie exercitii usoare pe care gravidutele sa le poata face in pat si ajuta la realzare si imbunatatirea starii fizice si psihice. In cel de-al doilea trimestru de sarcina pentru ca nivelul energiei este mai mare, si majoritatea gravidutelor se simt foarte bine exercitiile pot fi mai intense. In ultimul trimestru de sarcina, exercitiile Pilates ajuta la probelemele ce apar o data cu inaintarea in sarcina (picioare umflate si grele, dureri de spate), ajuta la intarirea muschilor si la imbunatatirea circulatiei.

    Tehinica Lamaze poate fi practicata in timpul travaliului si al nasterii pentru a usura procesul nasterii. Viitoarele mamici pot face aceste cursuri specializate de Lamaze oriand, insa sunt indicate mai ales in ultimul trimestru de sarcina atunci cand se pregateste pentru nastere.

    Exercitiile Kegel ajuta la tonifierea muschilor pelvisului, ajuta la nastere si practicate inca din timpul sarcinii, pot scadea riscul rupturii musculare in timpul nasterii. De asemenea, ajuta si in procesul de vindeare dupa epiziotomie, la incontinenta urinara si ajuta la retonifierea muschilor vaginali.

  2. #2
    Floricica Cu Vechime lolita si kevin's Avatar
    Membru inregistrat la
    06.01.2010
    Postari in forum
    5.492
    eu am facut toate aceste exercitii pana in ultima saptamana de sarcina si sincer m-au ajutat foarte mult.
    am scapat de carceii de la picioare, de durerea de spate, am invatat cum sa "imping" la nastere cu epidural si multe altele.
    sfatuiesc toate insarcinatele sa faca aceste exercitii dar sub supravegerea uni specialist in domeniu.

  3. #3
    Floricica Nou Venita greentea's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.07.2011
    Postari in forum
    199
    As vrea sa stiu si eu daca pot face aerobic in timpul sarcinii, am 20 sapt. Pilates pentru gravide fac dar parca nu e suficient ca sa ma simt in forma. Am o viata destul de sedentara.

  4. #4
    Floricica Nou Venita rarara's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.11.2011
    Postari in forum
    37
    Citat Postat de greentea Vezi mesajul
    As vrea sa stiu si eu daca pot face aerobic in timpul sarcinii, am 20 sapt. Pilates pentru gravide fac dar parca nu e suficient ca sa ma simt in forma. Am o viata destul de sedentara.
    Cel mai bine in intrebi pe doctor. Dar daca vrei neaparat ceva in plus fata de pilates de ce nu incerci inot sau agua gym. Eu am 20 de saptamani si fac aqua gym dar vreau sa ma apuc si de pilates.

Cuvinte cheie pentru acest topic

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari