Ultimele discutii din forum
    Floricica Cu Vechime gabitzza's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.10.2007
    Postari in forum
    7.664

Idee Cofeina in timpul sarcinii

Discutiile legate de consumul de cofeina in timpul sarcinii sunt extrem de multe si de contradictorii. Sunt medici care interzic vehement cosumul de cofeina in timpul sarcinii, in timp ce alti medici spun ca o ceasca mica de cafea cu lapte nu face rau.

Cofeina nu are nici un fel de beneficiu pentru organism, nici un aport caloric, in plus, cofeina este diuretica si duce la eliminarea lichidelor de care este nevoie pentru o sarcina sanatoasa.

Medicul meu face parte din categoria medicilor care spun ca un pic de cafea nu face rau. Din contra pe mine chiar m-a ajutat sa imi scada tensiunea care urcase in periaoda de sarcina deci m-a ajutat sa mentin un echilibru.

Floricica Avansata roxy31's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.08.2010
    Postari in forum
    1.942
    si eu in timpul sarcinii beam cite o cana de cafea cu lapte in fiecare zi si acuma alaptez si beau in continuare o cana de cafea cu lapte eu am intrebat-o pe doct daca are vreun efect asupra sarcinii sau alaptatului si a zis ca nu are nimik o cana de cafea cu lapte pe zi ....acuma parerile sunt diferite....

Floricica Nou Venita elaga's Avatar
    Membru inregistrat la
    21.08.2010
    Postari in forum
    21
    Dr meu mi-a zis ca pana si cafeaua decofeinizata nu este recomandata. Cum ati zis si voi, dr si dr.

Floricica Cu Vechime gabitzza's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.10.2007
    Postari in forum
    7.664
    elaga in general am auzit ca aceasta cafea decofeinizata este mult mai nociva decat cea normala cu cofeina, pentru ca este nu-stiu-cum tratata ca sa o decofeinizeze si atunci devine foarte daunatoare pentru inima.

stefaniajohansson
    Guest