Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita dudunica1985's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.10.2011
    Postari in forum
    2

Pot modifica CCC de la 1 an la 2 ani?

Buna ,eu sunt in crestere si ingrijire copil pana pe 21 noiembrie 2012 am optat pentru 1 an de zile.Am fost instiintata de colegele cu care lucrez ca punctul de lucru se inchide.Pot sa modific acum perioada sa trec pe 2 ani ,ce se va intampla cu mine cand imi expira perioada de crestere si ingrijire copil ?

Floricica Senior carla24's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.04.2009
    Postari in forum
    3.005
    Pai cred ca nu poti deoarece la perioada de 1 an ai 75% din salariu plafon maxim 3400, iar la perioada de 2 ani ai plafonul maxim de 1200, dar suna unde ai depus actele si intreaba.
    Daca nu iti gasesti de lucru in alta parte poti sa intri in somaj.

Floricica Novice simonacio's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.08.2011
    Postari in forum
    564
    logic daca stii cui si cat sa dai, ai putea trece de la 1 an la 2, bineinteles cu retinerea sumei primite in plus, daca ai o cunostinta pe acolo, vorbeste cu ea.

Moderator Floricica Avansata Krisstina's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.01.2010
    Postari in forum
    1.390
    "Logic" , nu are cui /ce sa-i dea din moment ce legea e foarte clara in privinta optiunilor:
    (7) Optiunea beneficiarului prevazuta la alin. (1) se exprima in scris, pe baza de cerere, si nu poate fi schimbata pe parcursul acordarii drepturilor.
    Dar:
    Art. 6. — (1) Dupa implinirea de catre copil a varstei de un an, cu exceptia copilului cu handicap, persoanele care au optat pentru acordarea concediului pentru cresterea copilului si indemnizatia lunara prevazute la art. 2 alin. (1) lit. a) au dreptul la concediu fara plata pentru cresterea copilului pana la varsta de 2 ani.

Daca punctul de lucru se inchide iar angajata este disponibilizata, dupa incetarea CCC se intra in somaj.

load
Sunt de acord