Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita qann22's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.08.2012
    Postari in forum
    25

Concediu prenatal dupa 5-6 luni de concediu pentru studii?

Sunt cadru didactic titular, insarcinata in 6 luni, sunt in concediu pentru studii de 5 luni( de la 01.09.2012), studenta la zi in primul an de facultate. In februarie fac 7 luni de sarcina si as vrea sa-mi iau concediu prenatal. Pana la nastere mai sunt aproximativ 84 de zile incepand din februarie.

1. Pot sa iau acest concediu prenatal daca il intrepup pe cel de studii (pentru care am facut cerere initial pentru 1 an ) fara sa ma duc la munca?

2. Dupa nastere, cei de la scoala unde lucrez ma pot trece in concediu de crestere copil chiar daca eu voi lua indemnizatia de 600lei/luna pentru ca sunt studenta?

3.Daca medicul ginecolog recomanda medicului de familie sa iau doar 62 de zile de concediu prenatal mi se va acorda daca la data respectiva eu voi avea 6 luni de concediu pentru studii( care e fara plata)?

4. Daca sunt in concediu pentru studii se considera vechime in munca? Mi se plateste vreo taxa la stat?

Multumesc anticipat!

Floricica Debutanta el3na25's Avatar
    Membru inregistrat la
    04.01.2013
    Postari in forum
    607
    Citat Postat de qann22 Vezi mesajul
    Sunt cadru didactic titular, insarcinata in 6 luni, sunt in concediu pentru studii de 5 luni( de la 01.09.2012), studenta la zi in primul an de facultate. In februarie fac 7 luni de sarcina si as vrea sa-mi iau concediu prenatal. Pana la nastere mai sunt aproximativ 84 de zile incepand din februarie.

1. Pot sa iau acest concediu prenatal daca il intrepup pe cel de studii (pentru care am facut cerere initial pentru 1 an ) fara sa ma duc la munca?

2. Dupa nastere, cei de la scoala unde lucrez ma pot trece in concediu de crestere copil chiar daca eu voi lua indemnizatia de 600lei/luna pentru ca sunt studenta?