Ultimele discutii din forum
    Moderator Floricica Senior madalinutzamamy's Avatar
    Membru inregistrat la
    20.03.2009
    Postari in forum
    3.906

mama tanara singura...lipseste ceva...si este foarte greu...:(

Buna ziua! Ma numesc Madalina, am 18 ani si un baietel de un an si o luna. Pana aici nimic anormal...doar ca...din peisajul nostru a iesit de mult timp taticul lui. Ne-a parasit pe amandoi cand eram insarcinata in 4 luni. Stau cu parintii mei, si sunt eleva la un liceu bun din Brasov in clasa a 12-a. Am trecut peste toate rautatile din jur, am ascuns sarcina pentru ca nu voiam sa fac avort. Parintii mei au aflat de bebe cand eram insarcinata in 4 luni jumate. Cu taticul copilasului m-am inteles bine 2 ani (atat am fost impreuna) dar cand a aflat de copil totul s-a schimbat...eu i-am spus ferm ca vreau sa pastrez acest copilas si nu voi face o crima pentru nimic in lume.
    Are tot ce-i trebuie chiar daca au mai aparut mici necazuri, insa lipseste ceva. si stiu ce lipseste:el. Imi lipseste cand vad in parc tatici cu copii si sotiile lor fericite si iubite, imi lipseste cand am nevoie de de un umar pe care sa plang, imi lipseste...mereu:(.
    Stiu ca nu-l mai pot aduce inapoi desi din cand in cand (ma refer la 3-4 luni) ma mai intreaba pe messenger ce fac...sau foarte rar ce face Darius. L-a vazut de vreo 2-3 ori si parea incantat insa numai de fata cu mine. De cateva ori chiar m-am intalnit cu el si imi dadea de inteles ca ar vrea sa ne impacam iar cand imi faceam sperante imi spunea ca nu este pregatit sa aibe un copil acum cand "viata este asa de frumoasa" cum spune mereu. In octombrie anul trecut ne vedeam destul de des sio chiar credeam ca vom fi iarasi impreuna dar din nou doar o speranta desarta...