Ultimele discutii din forum
    Floricica Cu Vechime fluturas's Avatar
    Membru inregistrat la
    26.06.2007
    Postari in forum
    5.785
    Cris,arati super..si rochita e foarte frumoasa!
    Eu am purtat toata sarcina colanti,salopete,blugi de gravida si m-am simtit foarte bine in pielea mea de mamica trecuta bine de prima tinerete...am nascut in aprilie si toata garderoba mea a fost mai mult de iarna-primavara...
    Aaaaaa..iar in salopete m-am simtit foarte bine...poate din cauza ca sunt inginer si lucrez intr-o fabrica,tare faza...m-am simtit si sexi si comod...parerea mea!
    O sa incerc sa gasesc si poze de cand eram gravida!

Membru inregistrat la
    26.06.2007
    Postari in forum
    5.785
    Eu am purtat toata sarcina colanti,salopete,blugi de gravida si m-am simtit foarte bine in pielea mea de mamica trecuta bine de prima tinerete...am nascut in aprilie si toata garderoba mea a fost mai mult de iarna-primavara...
    Aaaaaa..iar in salopete m-am simtit foarte bine...poate din cauza ca sunt inginer si lucrez intr-o fabrica,tare faza...m-am simtit si sexi si comod...parerea mea!

Membru inregistrat la
    26.06.2007
    Postari in forum
    5.785

Floricica Avansata doloro's Avatar
    Membru inregistrat la
    24.11.2007
    Postari in forum
    2.392
    Eu am purtat salopeta foarte mult pe perioada sarcinii si m-am simtit foarte bine .

Floricica Cu Vechime ligiafodorean's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.11.2008
    Postari in forum
    7.046
    am gasit si eu o poza cu o rochita draga mie ...

Photobucket

Floricica Cu Vechime ligiafodorean's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.11.2008
    Postari in forum
    7.046
    eu salopete nu am avut fiindca la birou am fost nevoita sa adopt o tinuta business,

Floricica Cu Vechime cristeepas's Avatar
    Membru inregistrat la
    01.11.2007
    Postari in forum
    6.010
    eu nu-s antisalopeta... am avut si eu una, dar n-am apucat prea mult s-o port din cauza caldurilor infernale