Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita claudiaradu's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.02.2009
    Postari in forum
    4

Despre spitalul Elias

As vrea si eu cateva informatii despre spitalul Elias, cum sunt medicii (eventual si ceva recomandari), cum sunt asistntele, care sunt conditiile si cam ce tarife se practica. Multumesc<br />
    <br />
    <br />

Floricica Novice tttina's Avatar
    Membru inregistrat la
    02.09.2009
    Postari in forum
    562
    Buna. eu am nascut la sp elias. ce sa zic am avut un medic f. bun, conditiile sunt bune, curat iar asistentele si in general tot personalul super ok. Numai cuvinte de lauda. este adevarat ca am stat si putin 3 zile (am nascut natural) dar totul super. Si la bebelusi la fel, curat, atente cu ei si dragute, te indruma, te invata ce sa faci, tot. asa ca recomand cu incredere.

Floricica Senior creolina's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.04.2008
    Postari in forum
    3.846
    Buna,
    Medicii sunt buni, printre cei mai buni. Spitalul e curat in mare dar sunt si rezerve mai obosite, acum depinde si de dr am inteles, cred ca fiecare are rezervele lui in fc de prestigiu. LA toalete de ex e curat dar conditiile lasa de dorit.
    De neonatologie eu una n-am fost multumita, o singura asistenta mai tanara era ceva mai preocupata in rest plictiseala maxima. Nu te astepta sa te invete mare lucru in legatura cu bb, asta dc nu s-au schimbat lucrurile intre timp. Depinde mult si de dr neonato, pot doar sa-ti spun ca sefa de sectie e ft aeriana, si n-are nici un interes sa-ti spuna ceva sau sa te ajute, insa am auzit de alte doua d-ne dr care sunt intr-adevar sunt profesionaliste.
    Eu iti recomand din suflet dl dr Filipescu, sau Dr Vladareanu, sau Dr Cristian.....dr buni sunt multi, depinde ce pretentii si asteptari ai tu si cu care te intelegi mai bine.