Vezi rezultatele sondajului: Tu cum ai nascut / iti doresti sa nasti?

Votanti
77. Nu poti vota in acest sondaj
  • normal

52 67,53%
  • cu cezariana

22 28,57%
  • in apa

3 3,90%
Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita mmonikamm's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.11.2009
    Postari in forum
    78

Cum ati nascut?

Majoritatea prietenelor mele au nascut sau nasc cu cezariana.
    cred ca una din 3 nasteri este cu cezariana.
    Cand le-am intrebat cum nasc, mi-au raspuns: Cezariana, normal!
    De ce oare nu mai nasc femeile normal?
    Sunt oare medicii de vina ptr. ca recomanda tot mai des cezariana?

Floricica Debutanta nicodimionelia's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.02.2010
    Postari in forum
    614
    si eu tot cezariana la cerere a fost dar nu medicul m-a indrumat ci abea am gasit medic care sa vrea la cerere si preturile sunt f mari . eu asa am crezut ca e mai bine pt mine si bebe intodeauna mi-a fost frica de nasterile naturale eu le consider invechite .acum depinde de fiecare cum vrea sa nasca dar asa este f multe mamici aleg nasterea prin cezariana .

oanachampion
    Guest
    Citat Postat de nicodimionelia Vezi mesajul
    si eu tot cezariana la cerere a fost dar nu medicul m-a indrumat ci abea am gasit medic care sa vrea la cerere si preturile sunt f mari . eu asa am crezut ca e mai bine pt mine si bebe intodeauna mi-a fost frica de nasterile naturale eu le consider invechite .acum depinde de fiecare cum vrea sa nasca dar asa este f multe mamici aleg nasterea prin cezariana .
    Invechite??? Pffff.... Gata! E clar! In Romania apa e "imbogatita" cu halucinogene!!!!