Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita atish's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.04.2010
    Postari in forum
    264

ajutor, va rog mult

Incercam si noi de 2 ani sa facem un bebe si nimic. Ovulatie vad ca am, spermograma este buna, analizele de sange sunt bune, mi-am facut acum progesteron de ziua 21 sa vedem. Trebuie sa merg la histerosalpingografie sa vedem, iar daca trompele sunt infundate, medicul meu mi-a spus ca nu mai are rost sa fac laparoscopie pentru ca si-asa nu se rezolva mare lucru sa fac direct FIV, numai ca costa o mare gramada mareeeee de bani si nu stiu ce sanse de reusita am. Ce credeti, ce ma sfatuiti? Am facut si tratament naturist, si eu si sotul si rezultatul a fost acelasi, adica...niciunul:((. Simt ca innebunesc. Multumesc mult

Floricica Cu Vechime isaelena's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.11.2007
    Postari in forum
    6.011
    Asadar atish papi bataie! Intai si intai trebuie sa te calmezi, in al doilea rand eu zic sa mai ceri parerea unui medic, si va fi bine, dar trebuie sa te calmezi fiindca si stresul este un motiv.

Floricica Cu Vechime isaelena's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.11.2007
    Postari in forum
    6.011
    Vezi ca sunt niste topicuri cu fete care tot au incercat si sunt experimentate in partea aceasta, poate te pot ajuta ele, poate sunt fete din acelasi oras ca si tine si iti recomanda si un alt medic...dar din experienta proprie eu zic ca este bine sa consulti 3 medici inainte sa iei o decizie finala, si sa nu le spui ca ai mai fost la alti....o parere in plus nu conteaza

Membru inregistrat la
    28.04.2010
    Postari in forum
    264