Ultimele discutii din forum
    Floricica Avansata giani's Avatar
    Membru inregistrat la
    24.03.2007
    Postari in forum
    1.958
    Fetita mea are un mic semn pe ploapa si pe ceafa ,DR. mi-a zis ca este semnul berzei voi stiti ceva ca eu nu am mai auzit pana acuma si o sa-i dispara de pe ploapa ,nu ar fi asta o problema ca este fetita si se poate machia

Floricica Debutanta gugu's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.01.2007
    Postari in forum
    753
    e cumva o mica pata rosie la unghiul intern al ochiului?...si noi avem asa ceva si nu stiu de ce nu dispare...cateodata e mai intens, alteori mai sters....deci asa ii spune ...bine ca stiu...pe mine nu m-a impacientat asa ca nu am bagat de seama....dar daca ai deschis subiectul o sa intreb si eu pe medicul nostru

Membru inregistrat la
    24.03.2007
    Postari in forum
    1.958
    prima data am crezut ca sunt vase de sange si asteptam sa dispara ,eu lucrez ca as. medical(moasa )la maternitatea din Brasov si am vazut multi bb la nastere asa si medicii pediatri spuneau ca-s vase de sange si ca dispar dar la a mea nu a mai disparut si medicul pediatru cand a vazut ma intrebat daca are si pe ceafa si are ,si atunci a zis ca este semnul berzei si ca este posibil sa dispara pana la varsta de 9 ani si de aceea vroiam sa stiu daca a mai auzit cineva ca eu nu pana acuma de fapt cat traiesti tot inveti

Membru inregistrat la
    24.03.2007
    Postari in forum
    1.958
    daca iti spune mai multe ,astept vest noi

Membru inregistrat la
    22.01.2007
    Postari in forum
    753
    9 ani!!!!!...asta insemna la ei cu timpul?...si noi avem cateva pete la ceafa dar credeam ca sunt de la transpiratie.....
    medicul meu e plecat in strainatate pentru o luna dar cum se intoarce, la uramatorul control o sa intreb...pana atunci ramane pediatru...poate stie si el ceva de asta.

Floricica Debutanta gabyy's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.03.2007
    Postari in forum
    902