Ultimele discutii din forum
    Floricica Debutanta bellla's Avatar
    Membru inregistrat la
    06.11.2006
    Postari in forum
    785
    BUNA,MAMICI!Daca tot discutam despre actori,emisiuni tv,va propun sa scriem si care sunt posturile de televiziune preferate.Spre exemplu ,as plasa PRIMA TV pe primul loc,ProTv pe locul al doilea si apoi Antena 1 si nu in ultimul rand DISCOVERY !Voi ce preferinte aveti?Pupici!

Floricica Avansata lumia.'s Avatar
    Membru inregistrat la
    16.09.2006
    Postari in forum
    1.458
    De cateva saptamani mi-am bagat Dolce,televiziune digitala prin satelit,cuprinde o serie de pachete de programe super,dar sa spun drept nu prea mai stau la tv de cand am net.La ce stau ,stau in general la stiri pe pro tv,la emisiuni de divertisment pe Prima,imi mai plac documentarele de pe National Geographic,Discovery,Axn,
    A sa nu uit de KISS Tv si Utv,pe care la ascult cu netul deschis prind si pe calculator ,chiar acum ascult pe Kiss tv

Floricica Avansata lumia.'s Avatar
    Membru inregistrat la
    16.09.2006
    Postari in forum
    1.458
    am uitat sa spun prind pe computer pt ca am tv tuner,asa e super cand e sotul la tv,eu am si tv si computer

Membru inregistrat la
    06.11.2006
    Postari in forum
    785
    Din punct de vedere muzical am uitat sa specific ca ador postul KISS TV.E super tare!

cristina elena
    Guest
    Vorba Luminitei, de cand cu netul nu mai urmaresc prea mult emisiuni la tv.
    Dar pe primul loc e PrimaTV, apoi la stiri urmarim Realitatea si National (mi se par mai bune - nu ca alte canale unde arata la stiri doar crime si alte cele) si mai imi place si Rai Uno(pentru emisiunile culinare).
    Iar la filme ne uitam cel mai mult pe Hallmark si MGM.

Membru inregistrat la
    06.11.2006
    Postari in forum
    785
    Rares e fan innrait CARTOON NETWORK,insa mai urmareste din cand in cand MINIMAX si stirile de la PRO TV.

cristina elena
    Guest