Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Debutanta evaeva's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.05.2007
    Postari in forum
    847
    buna sunt noua aici, am si eu o intrebare se spune ca dupa anticonceptionale ramai greu insarcinata. este adevarat? eu am luat 5 ani (am facut si pauze de o luna la 1-2 ani) m-am lasat pentru ca vrem un copil.dupa o pauza de 3 luni ne-am apucat de treaba. cand trebuia sa-mi vina ciclul am avut o scurgere bruna (doar cateva picaturi) de atuncia nimica. asta a fost de mai mult de o sapt (8-9 zile), de atuncia teste care arata negativ, aztazi am fost la eco unde mi-au spus ca nu este nimica, dar eu totusi sper si calculez ca oare nu este prea devreme inca? daca cand am avut scurgerea s-a produs implantarea si atunci mai trebuie sa astept pana sa-mi arate testul. ce spuneti oare sa sper? sau sper degeaba? multumesc . oricum peste o sap ma duc iarasi la eco, daca nu-mi vine. dar sunt foarte nerabdatoare, si vroiam sa aflu mai multe parari.si ina ceva am tot auzit de acidul folic, dar si ca se poate lua din alimente, stie cineva din ce alimente? sau sa incep sa iau pastile? daca nu raman numai dupa 1an? cam cat costa acidul folic? trebiue reteta de la medic? sarcina usoara la toti, si cine doreste un bb 2linii roz

  2. #2
    Floricica Senior ghizza's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.01.2007
    Postari in forum
    4.620
    buna eva! si eu am luat aproape 7 ani anticonceptionale, cu f mici pauze intre ele, si nu am luat acelasi tip de pastile...in plus fusesem diagnosticata cu ovare polichistice...si totusi, dupa 4 luni de la intreruperea lor, am ramas insarcinata! si fara eforturi prea mari! deci nu e o regula! eu am luat ac folic cam cu o luna inainte sa raman, cica ajuta, ac folic se gaseste in multe alimente, spanac oua, dar nu stiu sigur cauta pe net....o cutiuta cu 30 pastilute e 1 leu(10000 lei vechi) si se da fara prescriptie de la medic...e bine sa iei daca vrei bebe...una pe Zi.
    daca testele au iesit negative, eu zic sa nu ti faci mari sperante, sper sa nu te superi, dar cred ca e o dereglare de la pstile, si eu am patit cand le am intrerupt acum vreun an, si dupa le am reluat...
    trebuie vb cu medicul oricum...
    am auzit de pers care au ramas insarcinate din prima luna dupa intreruperea anticonceptionalelor, si mie medicul i a spus ca 6-8 luni dupa nu am sanse prea mari sa raman insarcinata, si nu a fost asa! deci depinde de organismul fiecareia!
    multa sanatate si sa ne tii la curent!

  3. #3
    Floricica Nou Venita nicoleta_lucas's Avatar
    Membru inregistrat la
    29.04.2007
    Postari in forum
    19
    Buna.Eu am lucrat in domeniu ceva timp si pot sa te infrmez despre acest aspect.
    Asadar anticonceptionalele, dupa cum probabi ca stii au destul de multe efecte adverse, iar unul dintre acesea poate fi chiar sterilitatea. Pe de alta parte, de multe ori medicul recomanda anticonceptionale at cd o femeie vrea sa ramana insarcinata, pt ca o data ce le intrerupi poti fi foarte predispus sa ramai insarcinata. Tinaind cont ca tu ai luat destul de multi ani anticonceptionale, probabil ca te regasesti in categoria persoanelor carora ovulatia le revine mai greu. Pentru asta poti sa-ti cumperi un test de ovulatie sa vezi daca ti-a revenit sau nu inca.
    In timp ce se administreaza anticonceptionale stii ca ovulatia este inhibata, si ca organismul are nevoie de ceva vreme sa-si revina la normal, neputand insa vorbi aici de o regula, fiecare organism cu particularitatile lui.
    Asa ca te indem sa iti faci un test de ovulatie in perioada in care stii ca ar tr sa aiba loc (daca nu stii cum sa calculezi, pot sa te invat), si daca totu-i la normal atunci in aceea perioada, aprinde lumanarile, ia-ti trusoul cel mai sexi si....nu mai spun ca stii si tu ce sa faci.
    Sa dea Dumnezeu sa fie cat mai repede 2 linii ca ii atre frumos sa ai copii!

  4. #4
    Floricica Avansata alinacornel's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.01.2007
    Postari in forum
    1.428
    buna eva. sa stii k si eu sunt in aceeasi situatie k si tine. am luat timp de 3 ani lo-feminal si de la 1 decembrie 2006 le-am lasat, urmand sa ne pazim 2 luni. dar din decemb rie pana in februarie nu am avut cm. am fost la eco si la ginecolkog si ambii au zis k e normal, si k mai dureaza putin, fiind o dereglare.in martie am avut cm normal, chiar la data la care trebuia, iar in aprilie trebuia sa imi vina pe 20 si nimic. la 11 zile de la intarziere am facut un test si era negativ. acu ar trebui sa imi vina pe 18....nu am reusit sa mai ajung la medic, dar mai stau si acu sa vad dak nu imi vine si merg dupa. k si tine ma gandeam dak nu am facut testul acela prea repede, sik poate sunt insarcinata, k ne dorim bb....te inteleg perfect si sunt alaturi de tine. sa ma tii la curent cu ce se intampla. pup

  5. #5
    Floricica Debutanta evaeva's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.05.2007
    Postari in forum
    847
    buna va multumesc pentru raspunsuri, da ma intereseaza cum se calculeaza cam cand ai ovulatia, aprox stiu cu 14 zile, cu termometrul nu prea, este termometru special? stiri din pacate nu am, aztazi mia venit CM, dar poate luna viitoare...
    multa sanatate la toti mamici si bebici (si sa nu uitam si de tatici).

  6. #6
    Floricica Debutanta evaeva's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.05.2007
    Postari in forum
    847
    atat vreau sa mai adaug ca inainte de anticonceptionale am avut ciclu regulat (32-33 zile), dupa ce m-am lasat 2 luni a venit regulat (32 zile)a treia luna mi-a venit la 37 zile, acuma la 41 zile, oare pana cand nu mi se regleaza nici sa nu sper sa raman insarcinata?

  7. #7
    Floricica Avansata alinacornel's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.01.2007
    Postari in forum
    1.428
    chestia asta, draga eva n ue general valabila, cu durata de 6 luni. depinde de organismul fiecareia. am prietene care au ramas imediat ce au lasat pastilele, am alte prietene care se chinuie dupa 8-9 luni, si nimic, si mai sunt si eu care am indata 6 luni de cand am lasat pastilele, si am avut cm doar in luna martie
    .....

  8. #8
    Floricica Debutanta evaeva's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.05.2007
    Postari in forum
    847
    buna as vrea sa stiu cei care s-au lasat de anticonceptionale este ceva normal ca primele 3 luni sa-mi vina normal (ca cantitate) si acuma in a 4 luna sa-mi vina numai foarte putin (doar cateva picaturi 2 zile) a mai patit cineva asa?

  9. #9
    Floricica Debutanta evaeva's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.05.2007
    Postari in forum
    847
    se pare ca nici luna asta nu e cu noroc, luna trecuta pe langa faptul ca mi-a intarziat, mi-a venit doar cateva picaturi 2 zile, luna asta deja sunt in al 42 zi si inca nici semn de menstruatie, azi mi-am facut un test (normal ca negativ) oare sunt semne de ingrijorare? ce analize ar trebui sa fac? luna asta parca am simtit (nu stiu sigur) ca am avut ovulatie, dar poate ca totusi nu era, nu stiu. este normal ca dupa 3 luni de menstruatie normala sa mi se deregleze? am crezut ca 1 luna de dereglare mai merge dar asta este a doua luna. ce ma sfatuiti ar trebui sa ma duc la doctor sau sa mai astept o luna sa vad ce se intampla? sunt foarte necajita, chiar de cand incercam (dupa pauza de 3 luni de anticonceptionale - recomandata de medic) mi s-a dreglat, sa ma scoata din minti, si sa ma tot gandesc asta-i luna norocoasa.

  10. #10
    Floricica Debutanta evaeva's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.05.2007
    Postari in forum
    847
    m-am gandit ca de luna viitoare sa cumpar test de ovulatie sa vad daca mi-a revenit sau nu, dar daca nu imi vine ciclul nici nu stiu daca are rost, sau de cand sa incep sau cum sa fac. nu stiti daca din ceva analize se poate afla daca este totul in regula? ceva analize de hormoni sau stiu si eu ce analize ar trebui sa fac....

  11. #11
    Floricica Avansata camelia_op's Avatar
    Membru inregistrat la
    04.12.2006
    Postari in forum
    2.333
    Eva parerea mea este ca cel mai bine mergi la un medic sa-ti faca un control. Poate fi o dereglare de la anticonceptionale, dar tot numai medicul poate sa-ti spuna ce e. Fiecare organism reactioneaza diferit la intreruperea anticonceptionalelor si de aceea doar dr poate sa-ti spuna exact despre ce e vorba. Iti doresc multa sanatate si un bebe cat mai curand.

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari