Ultimele discutii din forum
    Floricica Cu Vechime ancutzik84's Avatar
    Membru inregistrat la
    07.04.2006
    Postari in forum
    9.949
    buna ziua! eu sunt studenta ultimul an si urmeaza ca in iulie sa imi sustin examenul de licenta.as vrea sa stiu daca eu raman insarcina in noiembrie sau decembrie si nasc in august sau septemebrie voi putea beneficia de indemnizatia de 6 milioane plus alocatia de 2 mil? am inteles ca absolventele de facultate care nasc dupa licenta pot beneficia de indemnizatie...un raspuns va rog...!

Floricica Avansata ingerul01's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.09.2007
    Postari in forum
    2.305
    buna! eu am terminat anul trecut facultatea. in august am avut licenta. nu mi-am gasit de lucru pt ca in aceeasi luna am ramas insarcinata. in septembrie m-am dus sa ma inscriu la somaj. abia din ecembrie am inceput sa iau somaj. am luat somaj 6 luni. atat se da la studenti. eu credeam ca nu o sa iau indemnizatia de crestere pt ca stiam ca trebuie sa lucrez 12 luni. dar cand am fost sa depun actele pt alocatie la directia si protetia copilului mi-au zis ca pot lua pt ca luand somajul am contribuit si eu la stat.
    concluzie: ca sa poti beneficia de indemnizatie trebuie obigatoriu sa termini facultatea si sa iei si licenta in acelasi an si sa contribui la stat 6 luni.

Membru inregistrat la
    05.09.2007
    Postari in forum
    2.305
    am avut mare noroc. am luat somaj exact pana in luna in care am nascut. pana in mai.

Membru inregistrat la
    07.04.2006
    Postari in forum
    9.949
    ingerul...decitu cand ai terminat facultatea ai aflat ca esti insarcinata? si abia dupa ce ai terminat facultatea ti-ai bagat somaj 6 luni...si ai beneficiat nu? deci chiar daca ai somaj 6 luni si ramai insarcinata poti lua indemnizatia ca nu stiam cum e faza cu somajul pt o gravida...asa si in legatura cu licenta...
    ca eu vreau sa raman anul asta insarcinata si sa nasc cam la o luna dupa licenta...beneficiez asa de indemnizatie?