Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita floryleb's Avatar
    Membru inregistrat la
    16.06.2006
    Postari in forum
    145
    fetelor cum administrati vigantolul si calciul lactic la copil? bebelul meu are 2 sapt si ceva si am observat ca nu suporta aceste medicamente (recomandate de dr pediatru). n-am apucat sa-l intreb pt ce sunt aceste medicamente... din cate am citit pe net cica pt prevenirea rahitismului, dar am observat ca nu se simte f bine dupa ce i le dau (azi a vomitat). va rog, sa ma lamureasca si pe mine cineva.

Floricica Avansata alemi's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.09.2006
    Postari in forum
    1.251
    vigantolul e intr-adevar pt rahitism,calciu nu se da decat daca bb nu asimileaza suficient calciu,am mai scris pe undeva despre asta,alexandra mea,a facut o cura cu calciu pt ca avea fontanela destul de mare pt varsta ei si dr pediatru ne-a recomandat acest tratament.
    nu am idee de ce vomita bb tau,dar cel mai bine ar fii sa intrebi medicul despre asta,mergi la el cat mai repede ca asa e bine sa luam probl din timp.
    pupici si sanatate.

Floricica Avansata ramona mag's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.12.2006
    Postari in forum
    1.484
    calciul poti sa i-l dai in ceva pt ca e foarte rau la gust

Floricica Debutanta irina-manuela's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.02.2007
    Postari in forum
    635
    eu iam dat fetitei mele vigantol pana la 9 luni si credetima nu i prea vad rostul
    doctorul meu spunea sa ii dau zilnic 3-4 picaturi dar ea devenea agitata si am incetat
    cat despre calciu nu stiu ce sa mai zic am facut o cura de calciu dar fara nici un rezultat
    fetita a gasit o modalitate mai buna pt asimilarea calciului LINGE PERETII si credetima nu stiu ce sa mai fac cu ea

Membru inregistrat la
    17.12.2006
    Postari in forum
    1.484
    a mea are 8 luni dar de abia am terminat o sticluta ii dau cind imi amintesc
    cred ca o data la saptamana