Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Nou Venita aris_andreea's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.12.2012
    Postari in forum
    5

    Amigdalita

    buna seara,am si eu niste intrebari daca aveti amabilitatea de a-mi raspunde.am nepotelul de 1 an si 4 luni,acum o saptamana mi-a facut amigdalita acuta;i-am facut testare cu ampicilina iar in prima faza nu a iesit a fi alergic la ea dar dupa trei injectii ia iesit alergia pe corp,am mers la doctor si m-a internat in spital;aici mi-a facut injectii,punandu-i branula, cu hidrocortizon si gentamicina ca in dupa injectii sa mi se de-a eritromicina....problema este alta ca lui i-au aparut pe puta niste bubite rosiatice iar o asistenta mi-a zis ca poate fi antibioticul care il elimina prin pipi iar doctorita mi-a dat de inteles ca ar fi o iritatie....acuma nu stiu ce sa fac ca ii apare si ii dispare...folosesc o crema cu zinc(lanozinc) care ii amelioreaza starea ....se poate ca si dupa atata timp sa faca pipi si sa mai elimine din ampicilina?....si mai e o chestie ca atunci cand am plecat din spital doctorita mia dat reteta cu eritromicina care trebuia sa o continui si pe care o termin maine si tantum verde ca a facut o stomatita de la antibiotic si un sirop de imunitate septilin.....problema este ca i-am dat sambata seara cu spray tantum verde iar dimineata era ragusit sa fie de la el?....precizez ca si duminica si luni a fost la fel de ragusit cu toate ca i-am pus si cartof ras la gat spunanadu-mi o matusa ca e bun...astept raspuns...va multumesc

  2. #2
    Moderator Floricica Cu Vechime anna_creteanu's Avatar
    Membru inregistrat la
    30.10.2007
    Localitate
    Athens
    Postari in forum
    9.052
    Eu n-am inteles prea bine ce raspuns asteptati... In legatura cu alergia nu stiu ce sa spun.
    Raguseala e posibil sa se datoreze amigdalitei; noi nu am folosit niciodata spray tantum verde, dar nu cred ca asta e motivul raguselii.
    Pentru stomatita puteti vorbi cu pediatra sa va prescrie o solutie care se prepara in farmacii si care, printre alte substante, contine si anestezina. Anestezina este un anestezic care actioneaza local, nu pentru foarte mult timp, dar suficient cat sa ajute copilul sa manance. Asta in cazul in care bubitele sunt mai multe si foarte dureroase.

  3. #3
    Floricica Avansata cryssa's Avatar
    Membru inregistrat la
    26.10.2006
    Postari in forum
    1.860
    Andreea,ce nu inteleg eu este de ce i-a facut injeectii pt o simpla amigdalita?Sincer amigdalita,se trateaza cu antitermice ,vitaminaC,tantum verde si un siropel.Cred ca avea alceva,in legatura cu alergia trebuia sa ti dea Aerius sau Zyrtec si cel mai bine pt iritatiile de la cocosel spalaturi cu apa cu bicarbonat (face minuni) si neaparat trebuie un probiotic ca este posibil sa fie o candida acolo care asa se manifesta cu roseata si iritatii.Iar pt stomatita care este sigur candida glicerina boraxata cu stamicin si vit a se prepara in farmacii.

  4. #4
    Administrator Floricica Debutanta administrator's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.04.2005
    Postari in forum
    1.037
    Citat Postat de aris_andreea Vezi mesajul
    buna seara,am si eu niste intrebari daca aveti amabilitatea de a-mi raspunde.am nepotelul de 1 an si 4 luni,acum o saptamana mi-a facut amigdalita acuta;i-am facut testare cu ampicilina iar in prima faza nu a iesit a fi alergic la ea dar dupa trei injectii ia iesit alergia pe corp,am mers la doctor si m-a internat in spital;aici mi-a facut injectii,punandu-i branula, cu hidrocortizon si gentamicina ca in dupa injectii sa mi se de-a eritromicina....problema este alta ca lui i-au aparut pe puta niste bubite rosiatice iar o asistenta mi-a zis ca poate fi antibioticul care il elimina prin pipi iar doctorita mi-a dat de inteles ca ar fi o iritatie....acuma nu stiu ce sa fac ca ii apare si ii dispare...folosesc o crema cu zinc(lanozinc) care ii amelioreaza starea ....se poate ca si dupa atata timp sa faca pipi si sa mai elimine din ampicilina?....si mai e o chestie ca atunci cand am plecat din spital doctorita mia dat reteta cu eritromicina care trebuia sa o continui si pe care o termin maine si tantum verde ca a facut o stomatita de la antibiotic si un sirop de imunitate septilin.....problema este ca i-am dat sambata seara cu spray tantum verde iar dimineata era ragusit sa fie de la el?....precizez ca si duminica si luni a fost la fel de ragusit cu toate ca i-am pus si cartof ras la gat spunanadu-mi o matusa ca e bun...astept raspuns...va multumesc

    Draga mea,


    poti afla tot ce vrei sa stii despre raceli si viroze pe topicul: Infectiile si virozele specifice sezonului rece unde iti va raspunde la intrebari d-na dr Laura Patrascu

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari