Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Nou Venita suhoiu's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.02.2013
    Postari in forum
    1

    Scarlatina, copil de 7 ani

    Fetita(7ani) a fost diagnosticata,luni,cu scarlatina si internata.I-au fost administrate antibiotice,injectabil,dar si hidrocortizon pentru combaterea mancarimii provocate de eruptia de pe corp.Astazi s-a simtit rau,a avut stari de voma si scaun lichid.Este posibil ca starea ei sa fie provocata de hidrocortizon sau de vreun microb?Va multumesc.

  2. #2
    Floricica Avansata madasabi's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.01.2011
    Postari in forum
    1.266
    mami cel mai bine intreaba la spital doctora care se ocupa de fetita.eu nu stiu,am auzit vag de boala asta.

  3. #3
    Moderator Floricica Debutanta snowdance22's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.08.2010
    Localitate
    Alicante
    Postari in forum
    1.161
    ii da vreun medicament pentru protejarea florei intestinale in paralel cu antibioticul? multi copii reactioneaza astfel la antibiotic(a mea e unul dintre ei si eu, adult, reactionez la fel la orice antibiotic daca nu iau protector). tulburarile digestive sunt cele mai frecvente reactii adverse ae penicilinei si derivatelor sale. nu mai stiu cum se numesc, poate ma ajuta vreo mamica, exista niste pliculete la farmacie special pentru refacerea florei intestinale (enterol oare??). si o dieta pe cat posibil astringenta... sanatate multa!! (hidrocortizonul nu da astfel de reactii)

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari