Ultimele discutii din forum
    Floricica Avansata ralukut's Avatar
    Membru inregistrat la
    18.06.2008
    Postari in forum
    1.401
    Va rog sa-mi spuneti daca stiti, sau daca sunt medici ori asistente printre noi: care e rostul administrarii eritromicinei la 8 ore?

Fetita mea are streptococ hemolitic tip A, in gat si medicul i-a dat eritromicina sirop 5 ml la 8 ore, 1o zile.

Pentru ca am si eu o tuse f. urata a banuit ca am si eu si mi-a dat eritromicina 2gr pe zi, tot 10 zile, dar la 6 ore.

Va dati seama ca nu luam la aceleasi ore si ma trezesc la 12 noaptea (daca am adormit), la 4 pt. mine etc. si am mai intarziat cu administrarea medicamentului.

Asta era ideea, conteaza sa fie fix 6 sau 8 ore, sau importanta e cantitatea pe o zi?

Floricica Nou Venita maria anca's Avatar
    Membru inregistrat la
    24.01.2007
    Postari in forum
    24
    Sanatate multa si tie si fetitei, in primul rand.Antibioticul se da in functie de varsta,greutate.ptr fetita automat ca ia dat la 8 ore si o cantitate mai mica de cat tie.e bine sa fi facut un anume program de administrare.eu asa fac in caz ca e ceva la fetita ii dadeam din 8 in 8 ore adica 6 00, diminneata, 14, 22 seara, si iar reluam, iar ptr mine pe cele de noaptea le luam un pic mai tarziu de ora 22 ptr ca adormeam si poate nu mai ma trezeam important e sa le iei.iar ptr tuse eu folosesc la cea mica sirop muguri de pin cu propolis,sau patlagina cu propolis,si merge f bine e bun si ptr tine, la fetita cate o lingurita de 3 ori /zi, si tie cate 1 lingura de 3/zi.dupa ce termini tratamentul sa ii faci un exudat dupa 7 zile de la intreruperea tratamentuli sa vezi daca mai are ceva in gat.multa sanatate.

Floricica Avansata ralukut's Avatar
    Membru inregistrat la
    18.06.2008
    Postari in forum
    1.401
    Multumesc, Maria! Am terminat antibioticul cu chiu cu vai, mai uitam, mai intarziam sa-i dau sau sa iau, uitam orele, le ameteam...