Ultimele discutii din forum
  1. #45
    mischa2000
    Guest
    Mi se pare cam ciudat studiul asta si pornind de la untul de arahide banuiesc ca vine de la americani. Deci. . . Somon maninca rar
    oua da
    unt de arahide. . . Never
    cereale. . . Mmm accesibil. . . Ovaz. . . Nu
    capsune. . . Da, dar e prea scurt sezonul ca sa fie de baza
    fasole. . . Nu cred. . . E grea pentru ficat
    legumele. . . Ce treaba are culoarea? Si restul ok.

  2. #46
    Floricica Debutanta yuxi's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.02.2010
    Postari in forum
    1.074
    Articolul unde am gasit topul e pe un alt site cu acelasi profil ca acesta. Despre legume colorate mai multe:
    carotenoidele sunt un grup de pigmenți naturali care se găsesc în legumele și fructele roșii, portocalii și galbene, respectiv în morcovi, roșii, dovleac, ardei galbeni și roșii, gogoșari, portocale, lămâi, mango, papaya, pepene roșu și galben. Carotenoidele de culoare galbenă și portocalie sunt cunoscute sub numele de caroten, iar cele de culoare roșie – licopen. Carotenoidele sunt antioxidanți puternici, care protejează celulele și țesuturile de efectele nocive ale radicalilor liberi și previn un număr mare de afecțiuni. Printre acestea se numără și osteoporoza, au descoperit recent cercetătorii americani de la universitatea tufts, din boston. Pigmenții naturali din legume și fructe au un efect protector asupra oaselor, prevenind pierderea osoasă care apare frecvent la vârsta a treia, au explicat specialiștii pentru dailymail. Co. Uk. Luat de aici: http://oviata. Net/alimentatie-sanatoasa/beneficiilegumele-colorate-previn-osteoporoza-20090123/

  3. #47
    Floricica Debutanta yuxi's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.02.2010
    Postari in forum
    1.074
    Unt de arahide ii dau sarei cam o data pe saptamana, si ii place, daca ar fi dupa ea, ar manca in fiecare zi. Cu gem este chiar foarte bun. Varza gatita nu le-am dat niciodata, le-am mai facut insa salate care aveau si varza in ele.

  4. #48
    Floricica Debutanta 2you4ever's Avatar
    Membru inregistrat la
    07.08.2009
    Postari in forum
    1.145
    Offtopic:
    Dati un click aici va rog frumos!

  5. #49
    Floricica Debutanta gabyy's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.03.2007
    Postari in forum
    902
    unt-da
    fructe, legume-da
    lapte si preparate din lapte-da
    unt de arahide-niciodata deocamdata
    varza murata sau mancare(sarmale, calita)-da
    fasole verde, galbena(pastai)-da

  6. #50
    Floricica Nou Venita denydeny's Avatar
    Membru inregistrat la
    18.01.2010
    Postari in forum
    10
    Parerea mea este sa obisnuiesti copilul cu tot felul de mancaruri , oricum el va alege ce ii place si ce nu... Eu una asa patesc , pot sa cumpar orice , sa-i prepar orice fel de mancare , as vrea sa manance mai multe sortimente de mancare , sau chiar si fruste diferite, dar ...nu vrea .Nu o pot face pe fetita mea sa manance cu niciun chip...

  7. #51
    Floricica Debutanta yuxi's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.02.2010
    Postari in forum
    1.074
    Mai, incep sa cred ca sunt eu exagerata cu mancarea, ca nu le dau varza si fasole. Cred ca o sa incerc ceva dupa Paste, incep cu o ciorba de fasole... ca imi sta pe creier de vreo cateva luni asa...
    Am uitat sa spun, varza le-am dat ca salata.

  8. #52
    Floricica Debutanta camicata1976's Avatar
    Membru inregistrat la
    31.08.2006
    Postari in forum
    958
    Citat Postat de tama Vezi mesajul
    buna,
    si noi avem probleme cu mancatul . Bianca la 3 ani si 5 lun are 11,5kg.
    Inainte sa ne mutam in arad, i-am facut toate analizele posbile in bucuresti si nu are nik.
    Dr. Stanciu de la budimex ne-a zis ca ea este sanatoasa, numai noi avem ceva la cap
    Analizele i le fac o data pe an si desi nu mananca prea mult, lapte daca bea o cana pe luna este f mult. Calciul este la limita superioara, fierul la fel. Desi nu mananca f mult, nu ne lipsesc ciorbele cu muuulte legume printre care broccoli si sfecla rosie.
    De stal masa ... nici vorba. de mai bine de 1 an mananca numai in camera. tre sa-i duc pe tava in camera, altfel nu mananca. am incercat sa o las nemancata, prefera sa moara de foame decat sa manance in bucatarie
    Si fetita mea este la fel. Nu mananca nici un preparat din sau cu lapte, iar analizele i-au iesit f bine. Nici eu nu imi dau seama de unde isi ia calciul. Poate doar din legume.

  9. #53
    stefaniajohansson
    Guest
    Citat Postat de yuxi Vezi mesajul
    Nu am spus care sunt cele 10 alimente:
    somonul, ouale, untul de arahide, cereale integrale, ovazul si alimentele de ovaz, capsunele si fructele de padure, fasolea, legumele colorate, laptele si iaurtul, carnea slaba de vita.
    In afara de untul de arahide, Jacquie mananca toate cele enumerate de tine. Nu exista zi in care sa nu manance macar unul dintre respectivele alimente. Legat de intrebarea ta, eu ii dau si fasole. Dar fac o mancare din mai mule tipuri de fasole (alba mare, neagra, kidney plus linte verde si linte rosie si soia).

  10. #54
    Floricica Debutanta yuxi's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.02.2010
    Postari in forum
    1.074
    Intre timp le-am dat, si ciorbita de fasole, si mancarica de fasole, si varza. Ce-i drept, le fac destul de rar, si mai ales acum vara prefer sa le dau legume proaspete, salate cat mai mult, si carne slaba la gratar, mai curand decat mancaruri grele gatite. Inca nu am gatit toate feludirle de linte de care spui tu, nici macar nu m-am uitat sa vad daca se gasesc prin pietele noastre, sau prin supermarketuri. Daca ai niste retete pentru ele care sa fie potrivite pentru copii, poti posta aici? Mersi frumos.

  11. #55
    stefaniajohansson
    Guest
    aici se face ciorba de linte cu legume (ceapa tocata, cartofi cubulete ceva mai mari, un pic de morcovi taiati rondele) si se baga sunca. daca ai sunca de casa, care stii ca nu are chimicale, poti sa folosesti, sau costita.. dar nici afumatul nu e chiar ok..indicate sa fie o sunca afumata usor si uscata..eu mai bag si carnati ecologici, tot pt gust..
    pui toate ingredientele la fiert la foc moale pana se inmoaie lintea bine(le fierbi cum scrie pe ambalajul de la linte) si condimentezi dupa gust, cu sare (de mare), piper si boia din belsug. ca sa contina si ceva grasimi, poti sa pui o lingurita (sau jumatate) de ulei de masline in farfurie. uleiul de masline e indicat sa se manance crud, sau in mancaruri sa nu depaseasca 163 de grade celsius.

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari