Ultimele discutii din forum
    new sunshine
    Guest

Cu dulciuri sau fara dulciuri?

Stiu ca fiecare adora dulciurile si copiii sunt cei mai mari amatori de dulciuri.Le interzicem sau le oferim moderat?Eu recunosc ca fetele mele mananca si dulciuri ca gustare,desert le dau si inghetata si le ofer si sucuri din comert nu totdeauna naturale dar nici carbogazoase.

Floricica Cu Vechime viata's Avatar
    Membru inregistrat la
    06.08.2009
    Postari in forum
    8.289
    sincer,nu as vrea nici eu sa-i dau dulciuri din comert,mai bn cele preparate in casa.dar mai scap si eu cateodata cand imi iau eu cate cv de la magazin,ii mai dau sa guste,dar in rest,nu.de sucuri ce sa zic,eu ii fac in casa,de portocale,mere,si ii mai cumpar tedi la sticluta..ii place f mult.din comert nu-i dau,ptca au f putin procent de fructe,plus ca(virgula)contin acizi si coloranti la greu.nu zic nici sa nu le dam.darsa asteptam sa mai creasca,k nu stiu eio ce sunt dulciurile,pana nu le aratam noi.asa le stricam dantura..

Floricica Nou Venita mamiluirobert's Avatar
    Membru inregistrat la
    07.09.2009
    Postari in forum
    5
    Eu evit sa-i dau dulciuri baietelului meu, mai ales ce nu e pregatit in casa. Consider totusi ca poate gusta un pic din fiecare ca doar trebuie sa stie cum sunt. Spun asta pentru ca ma gandesc cum ar fi fost copilaria noastra fara dulciuri? Nu vreau sa il privez de placerea asta doar ca orice va fi cu masura.

new sunshine
    Guest
    Si eu e pregatesc in casa diverse prajituri pe care le adora,la fel si tortul sau jeleuri dar mai cumpar si jeleuri din comert pe car ebineinteles le ofer cu masura ,nu de 5 ori pe zi si de obicei le iau pe cele care nu au multi coloranti sau zahar.La fel ma gandeam si eu ca nu vreau sa le privez de unele bucurii ale copilariei,dar sa fie cu masura..

new sunshine
    Guest