Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita atish's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.04.2010
    Postari in forum
    264

Sangerare la aproape 2 luni dupa nastere

Fetelor am o PROBLEMA, am nascut pe 21 iunie, totul a decurs normal, lohii, vindecare etc, ei de alaltaieri am inceput iar sa sangerez nu abundenta dar se pateaza absorbantul cu pete de un rosu intens. Am fost la spital, dar vesnic nu sunt medici si programare la particular am miercuri dupa-amiaza, insa imi este teama. Ce credeti ca poate fi?

Floricica Avansata madasabi's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.01.2011
    Postari in forum
    1.266
    probabil ti-a venit ciclu.mie mia venit la o luna jumate.cred,nu stiu.imi dau si eu cu parerea

Membru inregistrat la
    28.04.2010
    Postari in forum
    264
    nu ma doare absolut nimic, nici burta nici spatele, cum ma durea inainte la ciclu, si in plus alaptez si nici nu curge ca menstruatia de pana acum, curge cate un strop...

Floricica Novice qwer1's Avatar
    Membru inregistrat la
    21.12.2009
    Postari in forum
    597
    Buna, ai nascut normal sau prin cezariana?Cauzele pot fi multe, poate fi o raceala, o infectie, o rana dobandita de pe urma nasterii care sangereaza, sau poate fi chiar menstruatia.Am avut o prietena careia i-a venit ciclul la 2 luni de la nastere, deci nu este imposibil...depinde de organismul fiecareia dintre noi.Eu iti sugerez sa te linistesti, pana miercuri nu e mult, doctorul va sti mai bine ce sa iti raspunda.Multa sanatate si felicitari pt bebelus!

Membru inregistrat la
    28.04.2010
    Postari in forum
    264
    Citat Postat de qwer1 Vezi mesajul