Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita mariachim's Avatar
    Membru inregistrat la
    16.04.2005
    Postari in forum
    41

Ne nastem mame sau devenim?

Topicul este raspuns la articolul Ne nastem mame sau devenim?

Daca iti doresti copilul, instinctul matern este ca si "asigurat"

Floricica Cu Vechime dorian's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.08.2007
    Postari in forum
    5.910
    Eu cred ca devenim mame,in momentul in care ne tinem pentru prima data bb in brate.Sunt medic,si am crezut ca stiu totul despre cresterea copilului,dar nu e chiar asa.Invat treptat sa devin mama,invat cate ceva de la mamicile de pe forum,mai intereb si eu colege,pediatra.

Floricica Veterana Vizitator's Avatar
    Membru inregistrat la
    30.11.2004
    Postari in forum
    15.891
    Sunt de acord cu tine, Angela. Si eu cred ca devenim mame, pt. ca, doar cu instinctul matern, tot am face niste greseli f usor de prevenit daca ne interesam din timp ce trebuie sa facem (de la medic, din carti, din experienta altora etc). Cred ca instinctul ne ajuta cel mai mult in momentul in care trebuie sa ne "citim" copiii, sa ne dam seama ce nevoi au, daca le e rau etc. Insa cum sa schimbi un scutec, cum sa-i faci baita etc, astea se invata.

Floricica Nou Venita iatanank's Avatar
    Membru inregistrat la
    30.09.2007
    Postari in forum
    101
    Devenim mame inca din momentul aflarii ca vine bebe.In secunda urmatoare incepe sa isi faca loc instinctul matern, ai grija sa nu i se intample nimic in burtica ai grija ce mananci...apoi vine marele moment cand il tii prima data in brate si .... nimic nu ne mai sta in cale.Orice pentru el.Din pacate stim bine ca nu toate sunt mame de la conceptia si pana la nastere , crestere etc.Dar asta este alta poveste si nu una fericita...

Floricica Nou Venita iepuras's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.10.2007
    Postari in forum
    1