Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Senior ruxidadi's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.12.2008
    Localitate
    Brasov
    Postari in forum
    4.586

    Foarte Bine Hai sa slabim mancand bine cu dieta lui Michel Montignac - partea a treia

    Dragi mame si viitoare mame,

    Pentru multe dintre noi slabitul sau mentinerea greutatii este un subiect de mare interes.

    Mai ales pentru mame in cazul carora, dupa sarcina, kilogramelor acumulate anterior li se mai adauga si kilogramele cu care ramanem dupa nastere.

    Pentru fetele care vor sa ni se alature, las link cu una din cartile lui Michel Montignac, cu mentiunea ca aceasta este o varianta mai veche a acestui regim si ca intre timp autorul a revizuit aceasta dieta, ajungand la o varianta mai permisiva: Michel Montignac Mananc deci slabesc

    Varianta mai noua si mai permisiva a cartii se numeste: "Mananc, slabesc si ma mentin" si o gasiti in librarii sau o puteti comanda de pe internet: Mananc, slabesc si ma mentin cu dieta Montignac

    De asemenea, las link cu grupul fetelor care tin acest regim de pe comunitatea copilul.ro, unde gasiti grupate retete permise in acest regim: Mamici care tin regimul lui M. Montigniac - pagina 1 - Comunitate

    Va astept aici sa continuam discutiile pe marginea acestui regim, sa ne sustinem reciproc si sa vedem ce rezultate avem.
    Modificata de ruxidadi; 16.09.2013 la 16:20:16.

  2. #2
    Floricica Debutanta cristynutza's Avatar
    Membru inregistrat la
    01.12.2009
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    1.141
    buna eu am mai tinut dieta asta la prima parte si atunci chiar ajunsesem sa slabesc cam 10kg acum vreau iar s-o tin
    am inceput de ieri prima masa si prima greseala a fost ca am mancat la ora15 o ciorbita apoi la 18 niste mazare mai tarziu un iaurt si mandarine
    azi la ora 9 mancam(foame mare)am mancat 2 oua fierte cu 2 felii de paine cu pateu si o cana de ceai andiadipos

  3. #3
    Floricica Senior ruxidadi's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.12.2008
    Localitate
    Brasov
    Postari in forum
    4.586
    Aceasta dieta are doua faze:
    - prima faza cea a pierderii in greutate, mai restrictiva, pe parcursul careia se ajunge la greutatea dorita si care se intinde in timp pe cateva luni, in functie de cat avem de slabit si
    - cea de-a doua cea a mentinerii greutatii, care de fapt reprezinta un regim de viata sanatos, care ar trebui in principiu adoptat pt totdeauna.


    O sa va redau mai jos principiile primei faze rezumate de autor, dar asa cum specifica si acesta nu este suficient sa va ghidati dupa aceste principii, ci trebuie sa cititi cu atentie cartea, altfel nu veti obtine rezultatele scontate:

    " SĂ REZUMĂM PRINCIPIILE DE BAZĂ ALE FAZEI I
    Nu amestecați niciodată glucidele rele (pâinea albă, făina, făinoasele) cu lipidele (carnea, grăsimile, uleiurile) în cursul aceleiași mese.
    Evitați toate elementele glucido-lipidice (ciocolata, avocado, ficatul, alunele).
    Eliminați în totalitate zahărul din alimentație.
    Nu mâncați decât făină necernută.
    Nu mâncați decât pâine neagră cu tărâțe sau integrală, fabricată cu făină necernută (o mâncați numai la micul dejun).
    Uitați cartofii și, mai ales, pe cei prăjiți.
    Uitați orezul alb. Mâncați numai orez neprelucrat sau sălbatic (cu moderație).
    Nu mâncați niciodată paste făinoase făcute cu făină cernută.
    Renunțați provizoriu la alcool, sub toate formele: aperitiv, vin, bere, digestiv. Este o măsură esențială, în Faza I. După aceea, vinul va putea fi reintrodus, în doze rezonabile.
    Evitați cafeaua prea tare. Obișnuiți-vă să beți cafea decofeinizată.
    Nu săriți niciodată peste o masă. Repartizați alimentele în trei mese, luate – pe cât posibil – la aceeași oră.
    Limitați consumul de “lipide rele”, preferându-le pe cele “bune”, pentru a preveni bolile cardio-vasculare (vezi Capitolul II).
    Încercați să beți cât mai puțin când mâncați, pentru a evita diluarea sucurilor gastrice. Nu beți niciodată la începutul mesei.
    Nu mâncați în grabă. Mestecați bine și evitați orice încordare în timpul mesei.
    Preparați-vă singuri sucurile de fructe. Evitați băuturile acidulate și sucurile de fructe fabricate industrial, care conțin zahăr.
    Așteptați 3 ore după o masă glucidică (de exemplu, după micul dejun) înainte de a ingera lipide.
    Așteptați 5 ore după o masă lipidică, pentru a ingera glucide.
    Mâncați multe fibre alimentare (celuloză), salate, legume verzi, fructe (vezi tabelul din Capitolul II).
    Avertisment: cele enunțate mai sus nu constituie decât rezumatul câtorva principii prezentate în text. În nici un caz nu trebuie să le considerați ca pe metoda însăși, sub formă condensată. Aplicația anarhică a acestora, de către cineva care nu ar fi luat cunoștință de capitolele anterioare și următoare, ar putea duce la un dezechilibru alimentar ce ar risca să devină periculos datorită unei proaste gestiuni a lipidelor.
    Notă: În cursul acestei prime părți am descoperit, în mod progresiv, două noi categorii de glucide: cele “bune”, pe care le vom putea consuma fără a pune în pericol pierderea în greutate, și cele “rele”, pe care va trebui sa le controlăm și să le evităm sistematic. Diferența dintre ele nu este bazată doar pe mărimea procentului de glucide, ci, în special, pe modul în care își eliberează glucoza potențială în timpul digestiei. Cu cât făina va fi mai prelucrată, cu atât va fi considerată mai “rea”, ca glucidă. Cu cât pâinea va conține mai multe cereale brute, va fi integrală – deci cu cât va conține mai multă celuloză – cu atât va fi mai “bună”, din punct de vedere glucidic (vezi Capitolul II)."

  4. #4
    Floricica Senior ruxidadi's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.12.2008
    Localitate
    Brasov
    Postari in forum
    4.586
    Citat Postat de k_sina Vezi mesajul
    buna eu am mai tinut dieta asta la prima parte si atunci chiar ajunsesem sa slabesc cam 10kg acum vreau iar s-o tin
    am inceput de ieri prima masa si prima greseala a fost ca am mancat la ora15 o ciorbita apoi la 18 niste mazare mai tarziu un iaurt si mandarine
    azi la ora 9 mancam(foame mare)am mancat 2 oua fierte cu 2 felii de paine cu pateu si o cana de ceai andiadipos
    Bine ai revenit Cristina si spor la slabit!

    Nu prea am inteles care a fost exact greseala de ieri, cumva ieri ai sarit peste micul dejun? Stii ca cele 3 mese principale sunt obligatorii. Fructele la minim 2 ore dupa masa sau cu un sfert de ora inainte de masa.

    Painea (aliment glucidic) nu ai voie sa o combini cu lipide. Deci si azi la micul dejun ai gresit. Paine poti manca integrala, graham sau secara cu alimente care nu contin grasimi animale, adica cu branza degresata, magiun de prune de totpoloveni sau dulceata fara zahar, iaurt natur (nu gras), zacusca (dar sa nu fie foarte grasa), salata de vinete fara maioneza (facuta cu ceapa si putin ulei vegetal).

    Cantitatea nu este importanta, mananci cat iti trebuie, doar sa ai grija la combinatii.
    Modificata de ruxidadi; 09.01.2011 la 12:37:25.

  5. #5
    Floricica Debutanta cristynutza's Avatar
    Membru inregistrat la
    01.12.2009
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    1.141
    ieri am avut prima masa la ora 15 m-am luat cu treaba si am saritt

  6. #6
    Floricica Senior ruxxa's Avatar
    Membru inregistrat la
    13.11.2008
    Postari in forum
    2.884
    bun gasit in noua casuta !


    spor la dat jos cat mai multe kg........sa ne "revedem" la sf cap. cu faza a 2 a9 pe mine nici atunci nu cred ca ma prinde dar mai vb pana atunci )

  7. #7
    Floricica Senior ruxidadi's Avatar
    Membru inregistrat la
    03.12.2008
    Localitate
    Brasov
    Postari in forum
    4.586
    Citat Postat de ruxxa Vezi mesajul
    bun gasit in noua casuta !


    spor la dat jos cat mai multe kg........sa ne "revedem" la sf cap. cu faza a 2 a9 pe mine nici atunci nu cred ca ma prinde dar mai vb pana atunci )
    Ruxxa, spor la slabit! Patru-cinci kg le dai jos in maxim 2 luni daca tii regimul strict. Inca o luna pentru reglarea metabolismului si apoi treci la faza 2. Asa ca un pic de mobilizare si pana la sfarsitul capitolului o sa fii manechin si nici nu o sa mai dai pe la noi

    Hai ca se poate, mai rau e sa te chinui un asa un an fara sa mananci ce vrei, dar fara sa tii regimul ca la carte. Pana de Paste ai toate sansele sa fii pe roate cu faza a doua, care e mult mai permisiva!

  8. #8
    Floricica Avansata ioanag's Avatar
    Membru inregistrat la
    29.06.2007
    Postari in forum
    2.303
    Bun gasit in casa noua!! Spor la slabit tuturor si bun venit fetelor noi!
    Meniul meu pe astazi e asa:
    MD: 2 oua fierte, branza sarata, rosii, castravete, cafea decof cu lapte
    P: fasole cu sunculita, cioco 75%
    C: nu stiu sigur acum dar cred ca o salata de fructe sau orez cu lapte, oricum ceva glucidic

  9. #9
    Floricica Cu Vechime doxy_w's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.10.2008
    Postari in forum
    9.395
    Buna fetelor! Ruxi merci de noul capitol! Sper si eu sa slabim suficient pana la Paste ca sa putem sa trecem la faza doua.

  10. #10
    Floricica Cu Vechime doxy_w's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.10.2008
    Postari in forum
    9.395
    Va multumesc pentru raspunsuri. In legatura cu cascavalul vegetal... are amidon de cartofi, deci lucrurile sunt clare. Am sa ma uit in supermarketuri si la alte feluri de cascaval vegetal poate gasesc ceva cu ingridiente permise. Tare imi mai plac sandvisurile facute in sandwichmaker!

  11. #11
    Floricica Cu Vechime doxy_w's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.10.2008
    Postari in forum
    9.395
    Ieri am gresit si eu putin, am mancat cateva ciocolatele iar azi dimineata cativa fulgi de porumb glazurati, dar putini vreo 10.
    Nu mai stiu ce parere are Monti de miere, e permisa?

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari