Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Nou Venita LacrimideInger's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.07.2013
    Postari in forum
    14

    Anticonceptionalele si ciclul menstrual neregulat

    Buna tuturor! nu stiu iarasi daca am postat corect subiectul, dar am o mare nelamurire. In luna octombrie am lasat ac Diane de administrat, cu scopul de a face o pauza. Acum in noiembrie asteptam cm ca sa reiau administrarea lor, cm insa nu m`ia venit. In ziua a 40, am observat o pata slab maronie pe slip, si considerant ca e prima zi de menstruatie(duminica), am luat pastila de duminica. Luni, marti miercuri si joi, am avut asa mici scurgeri maronii, insa nu as putea numi menstruatie. Acum continui cu administrarea ac, si vreau sa stiu am facut oare bine??sunt protejata in cazul asta de o sarcina? contacte sexuale neprotejate nu am avut, ne-am protejat cu prezervativ. Sunt intro incurcatura, nustiu ce sa cred acum, se primeste ca am inceput pastilele nu din prima zi de menstra, ca doar nu o pot numi asa, sau aceia sa fi fost o slaba menstruatie??? cat timp trebuie sa ma protejez?undeva citisem daca incep administrarea ac nu din prima zi a menstruatiei dar in oricare zi, e nevoie sa ma protejez timp de 7 pastile?? va rog mult sa ma ajuta-ti cu un sfat. Eu mai aparusem si mai demult pe acest forum, atunci erau situatii diferite de asta, acum chiar nu stiu ce sa fac?!

  2. #2
    Floricica Veterana helleborerose's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.04.2008
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    10.698
    Daca excluzi ipoteza unei sarcini, e posibil sa fie o dereglare hormonala cauzata de intreruperea pilulelor Diane. De cat timp le iei? Pentru ce anume ti-au fost prescrise? Citisem la un moment dat ca se doreste retragerea lor de pe piata. Cel mai bine cred ca te-ar putea lamuri un doctor. Acea scurgere maronie nu stiu daca poate fi numita menstruatie. Depinde de cum iti venea inainte ca sa poti face o comparatie. Te-ai uitat pe prospectul Diane sau vezi ce efecte negative pot avea? Poate amenoreea este unul dintre ele. Repet, cel mai bine te poate lamuri un doctor. Poate chiar doctorul care ti le-a prescris.

  3. #3
    sadia
    Guest
    Daca ai intrerupt Duminica ,Duminica vei reincepe,chiar daca ai inca menstra.Acum,in cele 7 zile de pauza ai protectie de 99 %,deci aproape absoluta,nu as crede ca e o sarcina,eu as crede ,ca e din cauza AC.Aveam o amica ,dua cateva luni de Ac,a inceput sa aiba o menstra mica ,mica cum zici tu,a durat asa vreun an.......

  4. #4
    Floricica Nou Venita LacrimideInger's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.07.2013
    Postari in forum
    14
    AC Diane mi-au fost prescrise pentru dereglare hormonala, +contraceptie. Sarcina este exclusa total, pentru ca in lunile trecute nu am intretinut raporturi sexuale. Pe mine ma intereseaza mult, de la ce perioada AC isi fac efectul, chiar daca sunt luate in orice zi a ciclului?(de exemplu)...? e valabila varianta ca dupa 7 pastile luate se instaleaza protectia? sau e nevoie de protectia cu prezervativ pina la urmatoarea menstruatie? repet inca o data ca, nu sunt sigura ca acea cantitate mica de scurgeri sa fie o menstruatie normala, asta si ma dus intro eroare. Teoretic, se considera ca AC au fost luate din prima zi a menstruatiei, practic insa e cu totul altceva.

  5. #5
    Floricica Nou Venita LacrimideInger's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.07.2013
    Postari in forum
    14
    P.S medicul meu ce mi le-a prescris, este plecat din tara pentru o perioada de timp, dar am gasit in careva surse ca in cazul asta in care AC se iau in orice zi din ciclul (nu din 1 zi a menstruatiei ), atunci protectia se instaleaza dupa 7 pastile luate corect +4 ore,teoretic, de miine sunt protejata de ac, pentru ca maine e a 8 zi de administrare a ac.In alte surse scrie ca e nevoie de protectie suplimentara pe toata perioada a 21 de pilule, deci pina la urmatoarea singerare....oare eu nu inteleg ceva, sau chiar e o incurcatura mare???

  6. #6
    Floricica Veterana helleborerose's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.04.2008
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    10.698
    Mai bine te protejezi in perioada asta si astepti sa termini o folie, apoi de la urmatoarea poti sta linistita. Avand in vedere ca nu stii cu exactitate daca ai avut menstruatie sau nu...e dificil de stabilit.

  7. #7
    Floricica Nou Venita LacrimideInger's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.07.2013
    Postari in forum
    14
    Va multumesc mult pentru un raspuns rapid...dar mai astept ceva pareri, pentru ca ieri am vb cu mamica unei prietene de a mele, si cea este ginecolog, si a spus ca protectia se instaleaza dupa 8 zile(pastile) luate corect la aceiasi ora, chiar daca le-am luat inafara menstruatiei (spun asa pentru ca nu consider ceia ce a fost, o menstruatie normala) si in citeva surse la fel am gasit astfel de raspuns....

  8. #8
    Floricica Nou Venita ditina's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.04.2013
    Postari in forum
    7
    Eu dupa ce am facut o pauza tot asa, am avut niste scrugeri maronii, am fost la medic, le-am reluat, tot am avut-o, ma simteam foarte rau, foarte iritata si asa, parca eram intr-o stare depresiva. Parc acum, dupa 2 saptamani incep sa imi revin, nu inteleg ce mi s-a intamplat,...

  9. #9
    Floricica Nou Venita nicoleta_v's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.08.2013
    Postari in forum
    18
    Salut...sunt o fosta "consumatoare" de Diane...astea sunt niste ac foarte puternice si pot aparea dereglari in prima luna...din cate imi aduc eu aminte din discutia mea cu dr, cand mi le-a prescris mi.a spus ca prima luna ar fi bine sa ma protejez cu prezervativ, din a 2-a luna sunt protejata. Acuma, vezi cum vine a 2-a mestra, ca sa zic asa...daca si aceea e maro, eu cred ca ar fi mai bine sa mergi la dr sa vorbesti...stiu ca le iei pt dereglare hormonala, si eu le.am luat tot pt acelasi motiv, insa numai 6 luni...dupa, medicul mi le-a schimbat cu yasmine...Parerea mea este ca ar trebui sa aduci in discutia cu dr si varianta schimbarii ac cu altele..
    Multa sanatate iti doresc :)

  10. #10
    Floricica Nou Venita LacrimideInger's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.07.2013
    Postari in forum
    14
    Citat Postat de ditina Vezi mesajul
    Eu dupa ce am facut o pauza tot asa, am avut niste scrugeri maronii, am fost la medic, le-am reluat, tot am avut-o, ma simteam foarte rau, foarte iritata si asa, parca eram intr-o stare depresiva. Parc acum, dupa 2 saptamani incep sa imi revin, nu inteleg ce mi s-a intamplat,...
    ditina poate ca in asa mod la tine sa acomodat organismul cu aceste pastile.E corect, diane, ca si orice pastile hormonale schimba atit dispozitia, cat si starea in general.

  11. #11
    Floricica Nou Venita LacrimideInger's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.07.2013
    Postari in forum
    14
    Citat Postat de nicoleta_v Vezi mesajul
    Salut...sunt o fosta "consumatoare" de Diane...astea sunt niste ac foarte puternice si pot aparea dereglari in prima luna...din cate imi aduc eu aminte din discutia mea cu dr, cand mi le-a prescris mi.a spus ca prima luna ar fi bine sa ma protejez cu prezervativ, din a 2-a luna sunt protejata. Acuma, vezi cum vine a 2-a mestra, ca sa zic asa...daca si aceea e maro, eu cred ca ar fi mai bine sa mergi la dr sa vorbesti...stiu ca le iei pt dereglare hormonala, si eu le.am luat tot pt acelasi motiv, insa numai 6 luni...dupa, medicul mi le-a schimbat cu yasmine...Parerea mea este ca ar trebui sa aduci in discutia cu dr si varianta schimbarii ac cu altele..
    Multa sanatate iti doresc :)
    Da stiu, ca sunt puternice, dar cand le-am inceput pentru prima data, ma asteptam la toate efectele adverse cele mai grave,insa nu am avut nimic...absolut, nici scurgeri, nici ameteli, nimic, si cu ficatul stau bine...pot sa zic ca organismul meu sa acomodat foarte repede cu aceste pastile.Plus la toate, eu din prima luna nu mam protejat cu prezervativ, dupa 2 saptamani am avut sex neprotejat, apoi dupa ce le-am luat 1 an, am facut pauza de 2 luni, si iarasi dupa a 3 pastila am avut sex neprotejat, si a fost totul ok. Eu cred ca totusi cum ai spus tu, e posibil ca oricum sa-mi dereglat cumva ciclu, pentru ca e prima data cand sa intimplat asa de cand iau diane...si plus la toate, in ultima perioada, menstruatia mea era cam zgircita, din luna in luna tot mai putina....astazi am terminat folia, si astept sa-mi vina menstruatia...la mine venea in a 6 zi de pauza, e normal asta???

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari