Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Cu Vechime gabitzza's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.10.2007
    Localitate
    Bucuresti
    Postari in forum
    7.664

    Idee 14 alimente care combat caderea parului

    Caderea parului este o problema din ce in ce mai des intalnita atat in randul femeilor cat si al barbatilor si in plus, foarte multe mamici, se confrunta cu acesta problema si la mai bine de un an dupa nastere din cauza schimbarilor homonale care s-au petrecut in sarcina dar si dupa nastere.

    Cele 14 alimente care ajuta la combaterea caderii parului sunt portocalele, legumele, fasolea, ouale, lactatele, carnea de vita, carnea de pui, graul integral, cereale integrale, migdalele, nucile, soia, pestele si apa.

    Portocalele sunt bogate in vitamina C si acid folic si ajuta la formarea colagenului care este extrem de important pentru sanatatea parului dar si a pielii in general.

    Legumele de culoare verde inchis au un continut bogat de vitamine A, C, fier si calciu si sunt cele mai recomandate pentru sanatatea parului.

    Fasolea, contine fier, calciu si biotina care sunte foarte importante penrtu cei ce se lupta cu caderea parului si in plus, ofera cantitati ari de proteine.

    Ouale sunt de asemenea sura bogata de proteine si in plus aduc un aport important de magneziu, vitamina A si seleniu, nutrienti importanti in sustinerea sanatatii parului.

    Lactatele precum calciul si laptele aduc aportul necesar parului de vitamina A, calciu si proteine.

    Carnea de vita, cosumata cam de 1-2 ori pe saptamana, datorita continutului de vitamina A si zinc, ajuta la eliminarea matretii dar si la diminuarea caderii parului.

    Carnea de pui ajuta la intarirea si mentinerea sanatatii firului de par.

    Continutul de fier si siliciu din graul integral ajuta organismul sa absoarba mai eficient vitaminele si mineralele, combatand astfel caderea parului.

    Cerealele integrale au continutul necesar de vitamine din complexul B, fier si zinc, care ajuta la mentinerea sanantatii parului.

    Migdalele contin vitamina E si fier care sunt necesre unui par puternic si sanatos si in plus, ajuta la reducerea colesterolului fiind o sursa foarte buna de proteine.

    Nucile ajuta la mentinerea sanatatii si frumusetii parului prin aportul de zinc si seleniu.

    Soia stimuleaza crestera parului prin continutul sau de fier care creste productia de hemoglobina ceea ce face ca tesuturile sa primeasca mai mult oxigen.

    Pestele contine acizi grasi esentiale care sutn recomandatti atat pentru cresterea parului dar si pentru unghii si piele.

    Apa, la fel ca in cazul pielii, este vitala pentru un par frumos si sanatos, de accea se recoamanda un consum de 2 litrii de apa pe zi.

  2. #2
    lorito
    Guest
    bun, si ce-i cu asta?
    care e rostul topicului?
    ce ar trebui noi sa facem?
    sa citim si atat?

  3. #3

  4. #4
    Floricica Debutanta nicodimionelia's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.02.2010
    Postari in forum
    614
    eu si acum am mari probleme cu caderea parului, ....foarte aiure....ca pe la tample deja se vede putin chelia....dar cred ca de la stres....

  5. #5
    lorito
    Guest
    da, stresul ataca de unde nici nu te gandesti, nu cred ca se manifesta la toti/toate la fel
    dar ai citit articolul?
    noteaza, macar de acum sa stii ce alimente sa consumi:)

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari