Ultimele discutii din forum
+ Raspunde
Pagina 1 din 8
1 2 3 4 5 6 7 ... Ultima paginaUltima pagina
    Floricica Nou Venita gabriella's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.08.2006
    Postari in forum
    3

Somajul si indemnizatia de maternitate

Topicul este raspuns la articolul <a href="https://www.copilul.ro/legislatie-familie/indemnizatie-maternitate/Indemnizatia_de_maternitate-a741.html">Indemnizatia de maternitate</a><br><br>am lucrat timp de cativa ani in cadrul unei firme.in martie am fost restructurata.deci sunt somera...sunt si studenta,trec in anul 4.Avand in vedere ca sunt insarcinata in 18 sapt voi beneficia de acei bani lunari?indemnizatia pt cresterea copilului?ce ar trebui sa fac?
    multumesc

Floricica Avansata samtex's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.09.2006
    Postari in forum
    1.448
    am nascut in 01 08 2006 si inca nu am primit banii pt indemnizatie dupa cat timp de la nastere se primesc banii?
    si alocatia la cat vine ca nu am primito nici pe aia\

cristina elena
    Guest
    ai depus dosarul? Din ce ai scris tu trebuie sa ai vreo 40-60 zile postnatal si apoi intri in concediul de ingrijire a copilului Da-mi mai multe detalii

Floricica Nou Venita sisyhavrici's Avatar
    Membru inregistrat la
    13.10.2006
    Postari in forum
    16
    Daca esti somera si primesi somaj inseamna ca vei primi acesti bani. Doar in cazul in care iti dadeai demisia nu mai puteai beneficia de acesti bani.
    Si eu am trecut printr-o situatie similara insa eu mi-am dat demisia si a trebuit sa ma angajez imediat cu data cu care am demisionat.

Floricica Nou Venita nicole_bebe's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.11.2006
    Postari in forum
    9
    Din cate stiu vei primi banii cam la 3 luni de la nasterea bebelusului tau ...

Floricica Nou Venita adeluta's Avatar
    Membru inregistrat la
    01.02.2007
    Postari in forum
    3