Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita sovarroxana's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.10.2008
    Postari in forum
    4

Raspunsuri in legatura cu indemnizatia

buna fetelor,am nevoie de un rasp urgent urgent!!!!situatia mea e urmatoarea:am 20 ani, sunt casatorita,si am un bebe de 1 an si 4 luni(11 iulie 08).sunt studenta din 1 oct 08 si am pensie de urmas dupa tatal decedat.sotul meu s a angajat in oct 08 si acum a facut 12 luni pe cartea d munca.multi mi au zis ca as putea sa iau indemnizatia pt ca daca bb nu are 2 ani si sotul are 12 luni vechime se poate....si am mai auzit ca daca am aceea pensie pot sa iau ca se presupune ca am cotizat la stat.....va rog lamuriti ma pt ca ar fi pacat sa pierd niste bani care mi s ar cuveni....<br />
    ast rasp ori p forum ori p adresa mea sovarroxana@yahoo.com

claudia73
    Guest
    ART.4 - (1) Concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului prevazute de ordonanta de urgenta se acorda persoanelor indreptatite, daca acestea au realizat venituri profesionale supuse impozitului pe venit, potrivit prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Codul fiscal, timp de 12 luni, in ultimul an anterior datei nasterii copilului sau, dupa caz, de la data la care s-a realizat incredintarea in vederea adoptiei, s-a aprobat adoptia, ori s-a instituit plasamentul sau tutela.

Moderator Floricica Avansata ana_micu83's Avatar
    Membru inregistrat la
    22.10.2008
    Postari in forum
    2.189
    Mergi la Directia muncii de care apartii...acolo sigur o sa te lamureasca!

Moderator Floricica Avansata roxie's Avatar
    Membru inregistrat la
    15.10.2008
    Postari in forum
    2.054