Ultimele discutii din forum
    rgs
    rgs este offline.
    Floricica Nou Venita rgs's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.12.2012
    Postari in forum
    1

Postare Indemnizatie fara munca sau somaj?

Am absolvit facultatea in iulie 2012, am si licenta. Nu sunt inscrisa pentru somaj, dar nici nu muncesc, cum am plecat in SUA imediat dupa facultate. Am ramas insarcinata aici, dar as vrea sa-mi cresc copilul in Romania. Nu am lucrat niciodata cu carte de munca, dar am lucrat independent (timp de o luna) cu salariu impozabil.
    Sunt eligibila pentru vreun tip de indemnizatie, tinand cont ca nu mai sunt studenta, nu lucrez, dar nu iau nici somaj?
    Multumesc!

Moderator Floricica Avansata Krisstina's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.01.2010
    Postari in forum
    1.390
    Citat Postat de rgs Vezi mesajul
    Am absolvit facultatea in iulie 2012, am si licenta. Nu sunt inscrisa pentru somaj, dar nici nu muncesc, cum am plecat in SUA imediat dupa facultate. Am ramas insarcinata aici, dar as vrea sa-mi cresc copilul in Romania. Nu am lucrat niciodata cu carte de munca, dar am lucrat independent (timp de o luna) cu salariu impozabil.
    Sunt eligibila pentru vreun tip de indemnizatie, tinand cont ca nu mai sunt studenta, nu lucrez, dar nu iau nici somaj?
    Multumesc!
    Din pacate nu.. Nu ai mentionat cand nasti Dar daca te hotarasti sa vii sa nasti aici, de ce nu te inscri la un master sau universitate curs de zi ? Nu trebuie sa fi parcurs un an de studiu, important este ca atunci cand nasti sa ai statut de student/masterand curs de zi, ca sa primesti indemnizatie de 600lei/luna

Floricica Nou Venita Andrutzza24's Avatar
    Membru inregistrat la
    29.08.2012
    Postari in forum
    50