Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita Bianca95's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.01.2014
    Postari in forum
    34
    ok iti multumesc mult :)

Floricica Nou Venita MIHAMATEI's Avatar
    Membru inregistrat la
    11.01.2014
    Postari in forum
    4
    Buna ziua.As dori si eu un raspuns clar care sa ma lamureasca in urmatoarea problema.Sunt profesor suplinitor si insarcinata.Pe 9 august(data probabila) urmand sa nasc.Stiu ca dupa nastere va trebui sa intru obligatoriu 42 de zile postnatal, zile ce se prelungesc pana in septembrie in conditiile in care mie contractul imi expira pe 31 august.Cine si cum mi se plateste concediu de odihna si concediu de maternitate? si cum sunt distribuite cele doua concedii.Mentionez ca intentionez sa merg la scoala pana cand se ia vacanta 21 iunie.
    Va multumesc frumos!O zi buna in continuare!

Moderator Floricica Avansata Krisstina's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.01.2010
    Postari in forum
    1.390
    Citat Postat de MIHAMATEI Vezi mesajul
    Buna ziua.As dori si eu un raspuns clar care sa ma lamureasca in urmatoarea problema.Sunt profesor suplinitor si insarcinata.Pe 9 august(data probabila) urmand sa nasc.Stiu ca dupa nastere va trebui sa intru obligatoriu 42 de zile postnatal, zile ce se prelungesc pana in septembrie in conditiile in care mie contractul imi expira pe 31 august.Cine si cum mi se plateste concediu de odihna si concediu de maternitate? si cum sunt distribuite cele doua concedii.Mentionez ca intentionez sa merg la scoala pana cand se ia vacanta 21 iunie.
    Va multumesc frumos!O zi buna in continuare!
    Este al 3-lea post identic pe care il scrii..Ti s-a raspuns AICI : https://www.copilul.ro/forum/cafenea...05/index3.html
    Modificata de Krisstina; 25.02.2014 la 17:25:35.

load
Sunt de acord