Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita moisa.corina's Avatar
    Membru inregistrat la
    30.08.2014
    Postari in forum
    5

Concediul medical in sarcina

Buna,

Am si eu o intrebare, poate stiti careva... Am 9 saptamani de sarcina si as vrea sa imi iau un concediu medical... sa nu mai merg la munca, deoarece lucrez ca si dispecer la o firma de transport, merg dimineata la 9 si ma intorc acasa pe la 7-8-9, depinde cat am de muncit, de luni pana vineri si sambata de pe la 10-2. E un mediu stresant si de vreo 2 saptamani, de cand stiu toti ca sunt insarcinata, am un coleg care si-a propus sa ma streseze la maxim.
    Acum o saptamana jumate am mai fugit la medic, speriata deoarece avem o secretie cu miros de sange, iar medicul mi-a prescris Arefam.
    Pe langa toate astea, ma simt ft obosita si plang din orice.

A mai incercat cineva sa isi ia concediu asa devreme? Sau stie cineva daca se elibereaza?

Floricica Veterana helleborerose's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.04.2008
    Postari in forum
    10.698
    Corina, s-ar putea ca toate aceste stari sa-ti fie date chiar de sarcina. Nu stiu cat de avantajos financiar este sa iti iei concediu de pe acum. Medicul poate cantari mai bine riscurile de sanatate pe care le-ai expus aici. Oboseala si irascibilitatea fac parte din tabloul obisnuit al fiecarei sarcini. Nu e nimic iesit din comun.

Floricica Nou Venita dyana.M's Avatar
    Membru inregistrat la
    16.10.2011
    Postari in forum
    155
    Aceste stari de plans le am si eu. Am 11 saptamani de sarcina. Nu as avea motiv caci stau acasa si nu ma streseaza nimeni dar plang din orice. Sfatul meu e sa mai rezisti caci te va afecta financiar.

Membru inregistrat la
    30.08.2014
    Postari in forum
    5