Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita ralluscumpik's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.12.2009
    Postari in forum
    1

Concediul medical in sarcina

Sunt o graviduta in 21 saptamani. De la 9 saptamani sunt in concediu medical si acum intru in comisie pentru ca am depasit cele 90 zile. Comisia imi acorda medical pana la inceputul lunii ianuarie. Eu am un program de munca (16:00 - 02:00) si la 6 luni nu ma mai pot duce la munca. Cum sa procedez ca sa stau in continuare in medical pana la 7 luni cand pot intra in prenatal? Va multumesc si astept un raspuns!

Floricica Nou Venita antocip's Avatar
    Membru inregistrat la
    14.12.2009
    Postari in forum
    2
    buna ralu,si eu am fost in sit ta si de la 17 sapt de sarcina am stat acasa si mergeam la comisie odata pe luna pana la sf sarcinii,de fapt cat mi a trebuit ca sa pot intra de drept in prenatal .vb cu doctorul tau si te va sfatui el.

Floricica Nou Venita alina suticau's Avatar
    Membru inregistrat la
    15.12.2009
    Postari in forum
    75
    buna!asa este ca de la 7 luni intrii in prenatal si esti platit si de stat?

Floricica Nou Venita flori0304's Avatar
    Membru inregistrat la
    12.12.2009
    Postari in forum
    107
    da nu stiai?

Floricica Nou Venita monbebe06's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.12.2009
    Postari in forum
    7
    In cazul unui concediu medical cum suntem platite, cat la suta din salariu? Dar in prenatal?

Floricica Novice ioana_dinu2000's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.01.2010
    Postari in forum
    433
    Vedeti ca scrie pe spatele concediurilor medicale si pe concediu este trecut sus, un cod! In fct de codul respectiv scrie cat iei din salariu

Floricica Novice ioana_dinu2000's Avatar
    Membru inregistrat la
    27.01.2010
    Postari in forum
    433
    Si eu stiam ca in prenatal si postnatal, pana implinesti cele 126 de zile esti platita de firma la care lucrezi!

Floricica Senior katrin75's Avatar