Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita Sorana's Avatar
    Membru inregistrat la
    20.01.2014
    Postari in forum
    2

Ajutor! Toata lumea si-a intors spatele spre mine, spre... noi...!

Nu stiu ce sa mai fac, sunt disperata. Am 21 de ani si Sunt insarcinata in 2 luni , cu un barbat care brusc s-a decis ca nu mai doreste acest copil, din pricina faptului ca a realizat cate sacrificii e nevoie sa faca pentru acest bebe... Sunt studenta, mi-am pus toate bazele in omul asta...il iubesc si aveam posibilitatile necesare intemeierii unei familii....insa s-a intors cu spatele....Pe langa asta, parintii mei, tocmai am aflat ca nu il plac deloc...de ce? nu are rost sa ma explic pentru ca nu stiu... e serios are un loc de munca stabil...in fine un motiv tot trebuie sa fie...insa nu asta e important...important este ca, daca sarcina evolueaza bine... eu doresc sa pastrez copilul, nu intra in discutie un avort. insa nu stiu ce sa fac! am nevoie de ajutor! un loc de munca imi gasesc, nu asta e problema....insa exista asociatii sau ceva centre ce ajuta mamele singure? Sunt disperata...am nevoie de sustinere...morala....

Floricica Veterana helleborerose's Avatar
    Membru inregistrat la
    19.04.2008
    Postari in forum
    10.698
    Sustinere morala vei gasi in primul rand de la bebelusul care creste in tine- iti va lumina multe momente, te va face fericita si vei cunoaste toate nuantele de roz ale unei iubiri pure, dezinteresate. Poate ca tatal acestui copil s-a speriat, pentru moment da-i un moment de respiro si probabil se va aduna si se va intoarce langa voi. Incearca sa te relaxezi un pic, nu mai tine cont de gura lumii si mergi inainte. Oricat de greu ar fi gandeste-te la inima care a inceput sa bata si careia tu i-ai dat viata.

Floricica Nou Venita Sorana's Avatar
    Membru inregistrat la
    20.01.2014
    Postari in forum
    2
    speriata sunt si eu la 21 de ani...

Floricica Avansata GeorgianaR's Avatar
    Membru inregistrat la