Ultimele discutii din forum
    Moderator Floricica Novice valye's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.02.2009
    Postari in forum
    340

Cum ar fi mai bine sa procedez?

As avea nevoie de sfatul vostru intr-o problema. Sunt profesor educator la o scoala speciala si ma confrunt cu un parinte recalcitrant. Fiul lui este elev in clasa mea, este un copil cu intelect de limita, de care insa parintii nu se ocupa in mod deosebit. Spun asta pentru ca este un copil lenes, care refuza mereu sa scrie sau sa lucreze, indiferent de recompensa; este un copil care nu stie sa se imbrace sau sa isi ridice singur pantalonasii dupa ce merge la toaleta. Consider ca toate acestea sunt o cauza a rasfatului exagerat primit acasa. Dar sa revin la problema mea, tatal acestui copil are mereu nemultumiri: de ce se joaca fiul lui afara cu alti copii, se plange tot timpul ca ceilalti copii nu ii lasa fiul in pace, ca se intalneste cu alti copii la toaleta care l-ar sacai. Trebuie sa mentionez faptul ca la toate activitatile desfasurate copilul este supravegheat, merge inclusiv la toaleta insotit de mine sau de una dintre femeile de serviciu. Si totusi aceste plangeri ale parintelui se mentin si existau chiar si de dinainte de a veni eu la aceasta clasa. Poate primesc un sfat referitor la modul in care sa il abordez pe acest parinte, pentru ca in acest moment mi se pare ca am epuizat toate solutiile. Baietelul in cauza adopta si o forma de santaj, ca sa spun asa avand de multe ori replica: "ii spun mamei ca ma bateti la scoala daca ma puneti sa imi fac temele". Copilul a ajuns chiar sa spuna asta parintilor, iar acestia il si cred, desi marturisesc ca niciodata nu mi-am permis sa ating vreun copil in sensul de a-i face ceva fizic. Nu este genul meu, fac aceasta meserie pentru ca iubesc copiii. Am insistat chiar ca parintele sa asiste la ore, dar nici asa nu pare convins, ci face diverse amenintari. As vrea sa primesc un sfat in acest sens.

Floricica Senior Nerea's Avatar