Ultimele discutii din forum
  1. #1
    Floricica Nou Venita m1ha1's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.04.2010
    Postari in forum
    5

    Otita - Bube rosii dupa antibiotic

    Printesa noastra are 3 luni. Intr-o zi nu a mai avut pofta de mancare, plangea mai mult si la un moment dat ne-am dat seama ca are capul foarte fierbinte si era rosie. I-am pus termometrul si avea 39,4 am plecat la urgente imediat si ne-a spus ca are otita

    Ne-a prescris:
    - antibiotic - augmentin bis (pulbere pt suspensie orala)
    - panadol baby (suspensie orala 120mg/5ml Paracetamol)
    - otis-T (picaturi auriculare, solutie)
    - biotics baby - pentru ameliorarea diareii
    - eurespal
    - vigantol

    La doctorul orl ne-a dat:
    - Calayal sal iar farmacista ne-a dat Protargol (2x2pic)

    Ea deja avea niste bubite mici la degete, pe corp insa erau ca un fel de cosuri.
    In timpul tratamentului insa, a inceput sa se inroseasca toata, are bubite pe fata, pe corp, ca un fel de iritatie, si in special la caldura sau cand bea lapte se inrosesc. Apoi se retrag.

    E normal ? Doctorul pediatru a spus ca se poate sa fie de la caldura insa ea inainte de tratament nu se inrosea. Sa fie alergica la antibiotic ? Ce ma sfatuiti sa fac ?
    Multumesc mult

  2. #2
    Floricica Cu Vechime annee's Avatar
    Membru inregistrat la
    13.08.2008
    Postari in forum
    8.186
    Eu zic sa mergi cu fetita al dermatolog sa vezi daca este alergie la antibiotic sau sunt de la caldura

load
Sunt de acord

Acest site foloseste cookies, pentru a-ti oferi o experienta cat mai placuta pe site. Daca ai nevoie de multe detalii despre cum functioneaza acestea, citeste Politicii de Cookie | Setari