Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita luca.stefan's Avatar
    Membru inregistrat la
    28.11.2013
    Postari in forum
    6

Constipatia- bataie de cap!

Buna! Luca are 6 luni, am inceput diversificarea de 3 saptamani compusa din fructe (mere, pere) la ora 10 apoi la pranz pireu din morcov cartof dovlegel piept de curca si o lingura de ulei de masline. Mananca foarte bine, pot spune ca pranzul este preferatul lui. In schimb avem o problema cu scaunul iese ajutat la 2-3 zile cu supozitor glicerina pt bebelusi. Dupa fiecare masa se chinuie sa faca dar nimic. Se formeaza ca un dop foarte tare! Nici sucul se portocale nu-l ajuta. Stiti alte metode de ajutor? Este alimentat la san.

Floricica Novice supermami's Avatar
    Membru inregistrat la
    08.02.2007
    Postari in forum
    398
    Trebuie sa mentionez pentru inceput ca imi spun doar parerea de mama . Nu sunt medic, iti raspund din proprie experienta.

Cred ca ai introdus prea devreme carnea, ai facut pasii prea repede, si sistemul digestiv al micutului face eforturi sa faca fata noii provocari, obisnuit fiind numai cu lapticul. E de ajuns pentru inceput sa-i dai bebelusului fructe si legume, in combinatii care-i plac, poti introduce si branza de vaci si iaurt. Mai asteapta un pic pana sa-i dai proteine (carne, ou, ficat de pasare), lasa-l sa se obisnuiasca cu alimente mai usor digerabile.

Te felicit pentru faptul ca alaptezi, tine-o tot asa:)

Floricica Nou Venita cuculea's Avatar
    Membru inregistrat la
    09.01.2014
    Postari in forum
    22