Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player

Cum sa faci fata mai usor durerilor din sarcina

26 August 2013

Durerile din sarcina sunt unele dintre cele mai inconfortabile si neplacute simptome cu care te confrunti in aceasta perioada si, din nefericire, pot aparea de-a lungul tuturor celor 9 luni, mai ales la momentul travaliului si al nasterii. Indiferent ca ai de-a face cu dureri de cap, de picioare, spate sau cu crampe abdominale si contractii uterine, exista solutii si remedii naturiste eficiente cu care sa le vii de hac si sa le tii departe de corpul tau!

dureri-spate-sarcina

Mananca sanatos si echilibrat!

Adopta o dieta sanatoasa, bogata in alimente incarcate nutritiv, astfel incat sa eviti ingrasarea excesiva in sarcina. Acumularea unui numar prea mare de kilograme in sarcina pune presiune pe coloana si membrele inferioare, iar impreuna cu greutatea burticii in crestere, contribuie la aparitia durerilor de spate sau picioare.

Nu exagera cu miscarea fizica!

Indiferent ca mergi la sala sau ca pur si simplu ai foarte multe treburi de pus la punct, evita sa te suprasoliciti din punct de vedere fizic. Risti sa accentuezi si mai mult durerile si disconfortul si-asa mare creat de burtica sau de kilogramele in plus.

Fa miscare fizica cu moderatie si odihneste-te cat poti de mult, intindu-te in pat, pe spate, pentru a-ti relaxa organismul si a elibera presiunea exercitata de corpul care se mareste pe zi ce trece. Important este sa nu renunti complet la sport, intrucat miscarea fizica poate avea un efect calmant asupra durerilor nabadaioase din sarcina.

Recomandat este sa optezi pentru activitati fizice usoare si sigure, care sa te ajute sa te mentii in forma si sanatoasa, de-a lungul intregii sarcini.  

Inoata!

Inotul este una dintre activitatile fizice care combat rapid durerile. Miscarea in apa are un efect calmant, iar inotul usor, fara efort, ajuta la eliberarea presiunii exercitate de burtica si kilogramele acumulate pe durata sarcinii pe coloana si picioare.

Apeleaza la comprese calde!

Compresele cu apa calda pot face minuni pentru durerile din timpul sarcinii. Pune-ti o compresa pe burtica atunci cand ai crampe sau pe laba piciorului, daca este umflata si doare. Vei resimti imediat efectele calmante ale acestui remediu naturist. Nu ai nevoie decat de un prosop din bumbac si putina apa calda.  

Incearca masajul!

Nu este nevoie sa chemi un maseur profesionist pentru a beneficia de efectele calmante pe care masajul le are asupra durerilor din corp. In zonele usor accesibile, cap, picioare, burtica - poti incerca sa iti faci si singura masaj, iar daca nu reusesti, roaga-ti partenerul sau o persoana cu care stai in casa sa te ajute. Te vei simti mult mai bine dupa aceea.

Incearca terapii alternative!

In situatia in care toate remediile naturiste anterioare esueaza sau durerile revin rapid, poti incerca terapii alternative, recunoscute pentru succesul inregistrat in indepartarea durerilor din organism si foarte sigure in sarcina. Doua dintre cele mai populare metode sunt acupunctura si yoga, care folosesc tehnici speciale pentru combaterea simptomelor neplacute de sarcina.

Mai cunosti si alte metode sau remedii naturiste cu care sa combati eficient si sigur durerile frecvente din timpul sarcinii? Spune-ne parerile tale in sectiunea de comentarii de mai jos!

Cum arata bebelusul in burtica ta? Calendarul de sarcina in imagini iti ofera informatii importante despre cum se dezvolta puiul tau. Vezi poze cu sarcina pe saptamani.

Citeste si despre:

COMENTARII

Sarcina pe saptamani

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul