Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player
Adreseaza o intrebare
Cauta

I-am dat Wellkids Baby exact ca si pe prospect si scrie ca nu are reactii adverse, dar el mi-a facut diaree. Este posibil de la el sa fi facut?

farcas raluca a intrebat pe 12.05.2011

Micutul meu in ultimul timp nu a vut pofta de mancare asa ca m-am gandit eu sa-i dau un pic de Sirop Vitamine Welkids Baby Infant. La 4 zile mi-a facut diaree foarte severa si suntem la dieta de 3 zile. A slabit oare de la sirop? Tot de la el a facut diaree? Sa il mai dau dupa ce revine scaunul la normal? Mie foarte frica. Va multumesc.

2 raspunsuri

Emil Otesteanu
a raspuns acum 6 ani

Daca nu ati facut alte greseli aliemntare, trebuie sa stiti ca orice sirop (dulce) poate determina diaree. Nici mierea nu se administreaza decat dupa un an. Vitaminele cele mai bune sunt cele din fructe si legume proaspete folosite in alimentatie. Urmati dieta de protectie pana la normalizarea scaunelor si apetitul va reveni.

vitza
a raspuns acum 6 ani

Buna, am citit ce ai postat tu. Sa stii ca si eu ii dau wellkid copilului meu, dar nu am facut inca diarie si are 2 saptamni de cand ii dau.

Adauga un raspuns

Completeaza formularul de mai jos pentru a adauga un raspuns la aceasta intrebare.

Daca ai deja cont, te poti autentifica si raspunde fara a mai fi nevoie sa completezi alte date. Login
Vezi intrebari din:
OK

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul