Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player

Amagiti-va foamea

12 Decembrie 2005




 

In nici un moment al regimului nu trebuie sa va fie foame pentru ca, atunci cand ratiile alimentare sunt echilibrate, senzatia nu apare deloc. In plus, este anormal ca o persoana ce urmeaza un regim de slabire sa sufere de foame, in conditiile in care medicina moderna dispune de diverse mijloace si tehnici de tratament. Kilogramele in plus sunt o frustrare destul de importanta, ca sa mai adaugam si o alta provocata de senzatia de foame.

Daca, dintr-un motiv sau altul, simtim o pofta irezistibila, trebuie sa folosim niste trucuri pentru a o insela. Cand va este foarte foame intre mese, nu trebuie sa luati gustari precum: biscuiti, inghetata, prajituri etc.


De cativa ani se stie ca prafurile de origine vegetala sau animala inlatura complet foamea in timpul unui regim proteic. Dar pentru cei ce vor sa slabeasca incet, exista oare solutii care sa amageasca senzatia de foame? Da, din fericire. Iata-le:

1. Este vorba, la inceputul meselor principale, de consumarea unei salate imense din multe legume sarace in calorii (salata verde, castravete, varza, ridiche, telina). Acestea contin multa celuloza ce provoaca senzatia de satietate.

2. Proteinele inlatura foamea. Trebuie deci sa le consumam la toate cele trei mese. Deci, dimineata, la pranz si seara, nu trebuie sa uitam niciodata sa mancam fie carne, fie peste, fie oua, fie branzeturi sau lactate.

3. Pentru a evita senzatia de foame, nu trebuie sa sarim peste mese. De fapt, o masa in minus provoaca in cursul zilei o hipoglicemie (scade nivelul zaharului din sange), ceea ce ne orienteaza spre nevoia de dulciuri.

4. Ca sa nu simtim nevoia sa mancam, trebuie sa evitam dulciurile, care stimuleaza pancreasul sa produca un surplus de insulina, provocand astfel o hipoglicemie.

5. Apa, dupa cum bine se stie, are efect purificator, dar atunci cand diminueaza contractiile stomacului este dusmanul senzatiei de foame.

6. Daca va este foame intre mese, iata o lista de alimente pe care puteti conta de-a lungul intregii zile. Ele va vor satura fara a va ingrasa. Sa aveti intotdeauna doua sau trei dintre ele la indemana:

– castraveciori murati;

– ardei;

– laptuci cu verdeturi si suc de lamaie;

– felii de telina;

– rosii;

– ridichi;

– bucatele de castravete;

morcov ras;

– branza slaba;

– iaurt;

– ou fiert tare;

– o bucata de carne rece.

Acest material apartine Editurii Niculescu. Orice reproducere a acestuia fara acordul Editurii este interzisa.


Te-ai gandit vreodata ca ai putea savura prajitura ta preferata, in varianta fara zahar? Descopera retete istete de dulce sanatos pentru intreaga familie!

Citeste si despre:

COMENTARII

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul