Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player

12 gustari dulci care nu iti vor compromite dieta

18 Septembrie 2017

Cand incepi o dieta sau pur si simplu iti schimbi modul de alimentatie si doresti sa abordezi un stil de viata mai sanatos, primul gand pe care il ai este ca trebuie sa renunti la micile placeri nevinovate - dulciurile. Vrei sa slabesti si incerci sa eviti mesele bogate in calorii si implicit te gandesti ca o solutie este sa excluzi desertul din meniul zilnic. Nimic mai neadevarat! Tot ce trebuie sa faci este sa alegi dulciuri sarace in calorii, sau si mai bine, sa incerci diverse combinatii sanatoase, care te vor ajuta sa tii kilogramele sub control si sa iti stavilesti pofta de dulce.

Gustarile fac parte dintr-o dieta echilibrata, iti potolesc senzatia de foame si accelereaza metabolismul si arderile, atata timp cat nu sunt prea bogate din punct de vedere nutritional si se mentin in limita a 200 de calorii.

gustari-usoare-dieta

Avem pentru tine cateva idei de preparate dulci, cu putine calorii:

1. Iaurt in combinatie cu diverse fructe si o lingurita de miere – alege un iaurt grecesc slab si adauga un pumn de zmeura, afine, banana, piersica, sau orice alt fruct pe gustul tau. Vei avea parte de o gustare dulce, cremoasa, bogata in calciu, fibre si grasimi sanatoase. Aceasta combinatie se poate transforma foarte usor intr-o delicioasa inghetata facuta in casa!

2. Budinca din seminte de chia – intr-un pahar de lapte degresat adauga 3 linguri de seminte de chia, putin sirop de artar si un pumn de fructe. In mai putin de 15 minute obtii o budinca gustoasa si plina de vitamine si minerale.

3. Banane cu unt de arahide - zdrobeste o banana si adauga o lingurita de unt de arahide. Intinde crema obtinuta pe o tartina crocanta de ovaz si presara fulgi de cocos pe deasupra. Consumata dimineata, aceasta gustare iti va oferi un plus de energie cat pentru intreaga zi.

4. Pere cu unt de migdale - amesteca o lingura de unt de migdale cu o para rasa si vei obtine combinatia perfecta pentru a iti stavili pofta de dulce.

5. Fructe uscate/ deserturi raw - fructele uscate si hidratate in putina apa sunt o gustare la indemana, si pot anula cu succes pofta de dulce. Atentie insa la diferenta intre fructe confiate si fructe uscate, cele confiate au un indice glicemic crescut.

6. Fulgi de ovaz si afine - o gustare consistenta, potrivita pentru orice moment al zilei, bogata in fibre datorita ovazului, iti va furniza doza de dulce prin afinele pline de dulceata si vitamina C.

7. Struguri si nuci - impreuna compun o combinatie imbatabila, nucile sunt extrem de satioase iar strugurii adauga dulceata necesara. Portia perfecta de proteine, fibre si grasimi sanatoase, cu mai putin de 200 de calorii!

8. Fructe cu biscuiti - te va duce cu gandul la perioada copilariei. Incearca sa amesteci cativa biscuiti din cereale integrale cu un mar, banana si cateva seminte de rodie spre exemplu, si vei obtine un desert delicios. Poti alege orice fructe preferi, ai grija doar la cantitati.

9. Branza cottage/ branza de vaci cu o felie de pepene galben - o gustare cu un gust foarte bun ce ajuta la reglarea colesterolului, iti ofera un plus de grasimi sanatoase si contine numai 100 de calorii.

10. Mar copt - a fost si va ramane mereu una dintre cele mai delicioase si sanatoase gustari. Adauga un praf de scortisoara pentru aroma, si vei obtine o gustare fara grasimi, dar plina de fibre si vitamine.

11. Frigarui de fructe - este de preferat ca fructele sa fie consumate in prima parte a zilei. Ele sunt bogate in fibre si vitamine, si ajuta la procesul digestiei. Ai nevoie de cateva bete de frigarui din lemn si cateva bucatele de fructe cu textura mai ferma, de genul capsunilor, merelor, pepenelui galben, banane sau struguri, vei obtine o gustare perfecta pentru zilele toride de vara.

12. Batoane de cereale - alegerea ideala pentru o gustare rapida ce nu depaseste mai mult de 150 de calorii. Sunt bogate in substante nutritive si sunt o sursa nemaipomenita de fibre, stimuleaza digestia si accelereaza metabolismul.

Acestea sunt doar cateva idei despre cum poti obtine gustari sanatoase, insa nu te limita doar la ele! Incearca diverse alte combinatii, cu siguranta vei gasi si altele pe gustul tau. Iar daca din obisnuinta, sau pur si simplu daca nu poti rezista unui desert gata preparat, vrei sa iti satisfaci cate o pofta, nu iti face prea multe mustrari de constiinta. Consumata intr-o cantitate mica, o cupa de inghetata nu ingrasa! Iar pofta de ciocolata ti-o poti satisface alegand sa te bucuri de cateva patratele de ciocolata neagra, cu un continut minim de cacao de 70%.

Citeste si despre:

COMENTARII

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul