Like Tree104Likes

Viitoare mamici din Focsani Jud. Vrancea

Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita Valentina89's Avatar
    Membru inregistrat la
    17.03.2011
    Postari in forum
    99
    Buna! Mai e cineva in situatia mea? Nu lucrez (sunt inca studenta la ID), deci nu am asigurare de sanatate. Cand am fost la dr de fam, mi-a spus ca pentru a-mi elibera retete trebuie sa devin coasigurat al sotului si sa-i duc o adeverinta... Problema este ca el apartine de CASAOPSNAJ (cadru militar), si nu de CASS. Am facut toate actele necesare, si cand sa le depuna i s-a spus ca voi fi trecuta la medicul militar de care apartine si el, asa ca nu le-a mai dat... Acum nici nu stiu ce sa mai fac, azi va trebui sa merg iar la dr meu de familie sa vedem ce parere are ea, ce ar trebui sa fac...

Floricica Nou Venita grasut's Avatar
    Membru inregistrat la
    06.04.2009
    Postari in forum
    146
    voi ati facut dublu test sau triplu test?

Floricica Nou Venita dmh_diana's Avatar
    Membru inregistrat la
    29.05.2008
    Postari in forum
    78
    buna dimineata fetelor...ce mai faceti voi?...noi suntem bn...crestem, facem falcute si vorbim...ce mai fac burticile voastre?...sper ca sunteti toate bn. Grasut eu am facut doar dublu test la a doua sarcina la recomandarea dr...parerea mea e ca nu afli nimic sigur si te mai si sperii degeaba cum a fost in cazul meu ca sa nu mai zic de bani aruncati pe geam.....asta e in cazul meu. mi-a iesit la dublu test ca nu am hormoni placentari in cantitate normala si ca exista risc de avort...iti imaginezi ce fel am fost dupa ce am citit asta...multumesc lui Dumnezeu ca nu s-a intamplat nimic si ca bebelina mea e f sanatoasa. La prima sarcina nu am facut nici dublu nici triplu s am fost f linistita fara stres. Acum tu faci cum vrei bineinteles tot ce trebuie ca bebe sa fie bine si tu in acelasi timp. va pooop...
    Lilypie Third Birthday tickers
    Lilypie First Birthday tickersDaisypath Anniversary tickers