Ultimele discutii din forum
    Floricica Nou Venita marilena84's Avatar
    Membru inregistrat la
    25.07.2010
    Postari in forum
    84

Rosu in gat si varsaturi

Copilul meu a vomitat in jet cauza fiind rosu in gat fara febra. Medicul- mia dat antibiotic si nu stiu ce sa fac: sa-i dau sau nu? Si ce pot sa-i dau sa pape fara sa mai vomite? Va multumesc, astept raspuns. El are 1 an si 8 luni.

Moderator Floricica Veterana dami28elena11's Avatar
    Membru inregistrat la
    18.07.2006
    Postari in forum
    24.084
    Marilena cred ca laptele trebuie scos..ala nu e bun in acest caz..desi au tendinta sa ceara lapte cand sunt bolnaviori
    Legat de antibiotic..eu nu i-as da...sunt alte medicamente pt copii pt rosu in gat
    Daca nu are febra..nu cred ca este necesar>oricum sa-i urmaresti temperatura.
    Multa sanatate va dorim!
    - Daruind, facem lumea mai buna!

Elena are nevoie de ajutorul vostru!Povestea ei o puteti gasi pe blogul de mai jos!
    BLOGUL MEU pentru Elena

Mami a doi copilasi nazdravani Elena 11 mai 2006 si Damian 28 octombrie 2009

Floricica Avansata madasabi's Avatar
    Membru inregistrat la
    05.01.2011
    Postari in forum
    1.266
    de ce sa nu ii dai antibioticul?ii lungesti boala,iti chinui copilul singura.eu cand vomita ii dau supe,lapte,biscuiti,ceva ce ii place si sa se hidrateze.mai ales ca la rosu in gat nu poate inghiti
    Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Moderator Floricica Debutanta snowdance22's Avatar
    Membru inregistrat la
    23.08.2010
    Postari in forum
    1.161
    Citat Postat de marilena84 Vezi mesajul
    Copilul meu a vomitat in jet cauza fiind rosu in gat fara febra medicu mia dat antibiotic si nu stiu ce sa fac sai dau sau nu?si ce pot sai dau sa pape fara sa mai vomite?va multumesc astept raspuns ,el are 1 an si 8 luni