Lidl da startul pregatirilor de inceput de an scolar

/ / Modificat: 2017-08-22
Lidl da startul pregatirilor de inceput de an scolar

Lidl da startul pregatirilor de inceput de an scolar cu o oferta diversificata de rechizite si accesorii pentru elevi, ce vor fi disponibile in magazinele Lidl din toata tara in perioada 21 august – 3 septembrie. Pentru ca toti copiii ar trebui sa aiba oportunitati egale, la achizitionarea oricarui produs din gama „Back to School”, Lidl doneaza 1 leu programului national Teach for Romania, care sustine dreptul la educatie de calitate pentru copiii din intreaga tara.

De-a lungul celor 5 ani de prezenta in Romania, educatia a fost unul dintre domeniile prioritare de responsabilitate sociala pentru Lidl, sustinut de companie prin investitii semnificative. Doar pentru programul „Paine si Maine”, desfasurat de catre World Vision Romania, Lidl a donat peste 2.900.000 lei din 2016 pana acum. Programul, care a debutat in aprilie, anul trecut, isi propune sa reduca rata abandonului scolar in mediul rural.

De aceasta data, Lidl devine partener al programului educational „Teach for Romania”, a carui misiune este aceea de a le oferi copiilor optiuni de viata, prin educatie de calitate. Programul a fost dezvoltat initial de catre Teach for America in 1990, in Statele Unite. In tara noastra, programul este sprijinit de Ministerul Educatiei Nationale si vizeaza formarea profesorilor si invatatorilor ce vor facilita accesul la educatie pentru copiii din Romania. Prin acest parteneriat, fiecare produs achizitionat de catre clientii care ii pregatesc pe cei mici pentru prima zi de scoala inseamna 1 leu pe care Lidl il doneaza catre „Teach for Romania”. Campania „Back to School” se incadreaza in randul initiativelor de responsabilitate sociala ale companiei, sub umbrela „Pentru un viitor mai bun”.

„Educatia inseamna pentru un copil mai mult decat faptul ca invata sa citeasca si sa scrie. Inseamna sansa de a-si scrie propriul viitor si, de ce nu, chiar viitorul acestei tari, asa cum l-au visat. Credem cu tarie in misiunea echipei Teach for Romania si stim cu totii cat de important este sa ai alaturi, pe bancile scolii, dascali pregatiti si implicati, care sa ofere o sansa reala la educatie copiilor, indiferent de mediul din care provin”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

Produsele din gama „Back to School” participante la campanie cuprind produse destinate activitatilor scolare ale celor mici, precum instrumente de scris, ghiozdane, caiete sau penare. De exemplu, printre articolele pe care clientii le pot adauga in cosul de cumparaturi se numara: caietele matematica/dictando (intre 1,69 lei si 6,99 lei), rucsacul cu licenta (19,99 lei) si ghiozdanul cu licenta (119.00 lei), sau penarul echipat (29.99 lei).

In plus, pentru ca responsabilitatea fata de mediu a companiei se reflecta si in oferta de la raft, gama „Back to School” include produse cu elemente de lemn provenit din paduri administrate responsabil, precum: Jocuri educative din lemn (49,99 lei), Set creativ (34,99 lei) sau Jocuri educative in cutie de lemn (19,99 lei). Aceste produse de inalta calitate sunt certificate conform standardelor impuse de Forest Stewardship Council (FSC).

Pentru a descoperi intreaga gama de produse Back to School pentru elevi, clientii sunt invitati sa acceseze catalogul online de aici.

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central in Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent in 30 de tari din toata lumea si opereaza aproximativ 10.000 de magazine si peste 150 de centre logistice in 28 de tari la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter cu aproximativ 225.000 de angajati, dintre care 5.000 in Romania, unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine si 4 centre logistice. Misiunea Lidl in Romania este aceea de a le oferi zilnic romanilor, in zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producatori, intr-o larga varietate de sortimente.

Lidl este o companie care actioneaza sustenabil in toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a isi indeplini promisiunea cu privire la calitate si in acelasi timp de a asigura viitorul pentru Lidl si pentru societate. Compania se implica activ in solutionarea nevoilor din comunitatile din care face parte, in cadrul celor 5 piloni centrali: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajatii si partenerii de afaceri.

Despre Teach for Romania

Teach for Romania este o organizatie non-profit care isi propune sa le ofere copiilor din Romania optiuni de viata prin educatie de calitate, indiferent de regiunea din care provin acestia, tipul de scoala la care au acces sau statutul lor socio-economic. In acest scop, organizatia recruteaza tineri romani valorosi, ii pregateste ca invatatori sau profesori model si ii sprijina pentru a deveni factori de transformare in educatia pe termen lung. Prin valori precum excelenta, integritatea, implicarea si invatarea continua, programul contribuie la nivelul de implicare al elevilor in invatare si, astfel, la reducerea ratei abandonului scolar, precum si la imbunatatirea performantelor lor scolare.

Pentru mai multe articole interesante, urmareste-ne pe pagina de Facebook Copilul.ro

Articole recomandate

Citeste si despre