Urmareste-ne:

19 Septembrie 2013

Sanatate si Ingrijire

Dezvoltare si Comportament

Libertatea copiilor din timpul jocului versus frica de microbi a parintilor

Joaca outdoor, in aer liber, inseamna pentru copii descoperire, curiozitate, uimire si, nu in ultimul rand, invatare, pentru ca toate activitatile celor mici presupun mereu ceva nou. De cealalta parte insa, nu de putine ori parintii limiteaza activitatile copiilor din pricina fricii de microbi.

Fie ca vorbim despre interdictii privind locurile in care acestia se joaca (precum groapa de nisip sau leaganele din parc) fie ca ne referim la descoperirile facute de copii (o frunza, un bat pe aleea din parc ori un obiect pierdut de cineva) parintii se tem ca cei mici vor intra inevitabil in contact cu microbii.

Igienol-Skincare

Nu exista o balanta perfecta intre un anumit nivel de libertate oferit copiilor si asigurarea parintilor ca cei mici nu vor intra in contact cu microbii. Exista insa certitudinea ca trebuie lasati sa exploreze cat mai mult, sa cunoasca, mai simplu spus: sa fie liberi atunci cand se joaca si sa nu le fie ingradita aceasta libertate din cauza fricii de microbi.

O simpla replica precum "Nu ai voie in leagan, pentru ca este plin de microbi" inseamna pentru copii o interdictie in experimentarea unei senzatii, a unei experiente noi si astfel o limitare in cunoastere.

Potrivit rezultatelor testelor realizate de Igienol cu un aparat special care detecteaza gradul de contaminare cu microbi pe suprafete si obiecte, locurile de joaca in aer liber sunt si cele cu foarte multe bacterii.

Gradul de contaminare este determinat de numarul de unitati ATP  (adenozin trifosfat). Molecula ATP se gaseste in toate organismele vii, inclusiv in bacterii, virusuri, fungi şi reziduuri alimentare.

Parintii, au asadar de ce sa fie tematori: locurile de joaca sunt cele mai periculoase, cei mici intrand in contact direct cu acestea.

Daca mai luam in calcul si faptul ca dupa ce se joaca, copiii cer o mica gustare ori obisnuiesc sa isi bage manutele in gura, atunci situatia se schimba ingrijorator. Testele realizate cu "Germometrul" arata, de exemplu, ca doar lantul de sustinere al leaganului are 3711 de unitati ATP, iar la tobogan sunt nu mai putin de 1004 unitati ATP.

Care este solutia? Mai ales ca in timpul activitatilor outdoor copiii nu pot fi spalati pe maini cu apa si sapun antibacterian? Folosirea, cat mai des, a gelurilor antibacteriene Igienol, care se aplica rapid, se usuca repede, au un parfum delicat si, foarte important, au un efect imediat.

Cu Igienol, nu vei mai fi nevoita sa spui "nu" copilului tau, provocarile pentru el devenind astfel momente in care relatia parinte – copil se va dezvolta.

Produsul este testat de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie-Imunologie "Cantacuzino" si Institutul National de Virusologie si este avizat de Ministerul Sanatatii.

Ofera astfel libertatea de care copiii au atat de mare nevoie si siguranta parintilor ca microbii "sunt departe" de cei mici.

Nu stii cum sa-l faci pe cel mic sa se joace afara, in natura? Iti dam noi cateva idei distractive!

Citeste si despre:

COMENTARII

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
OK

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:

Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul