Urmareste-ne:
Get Adobe Flash player

7 alimente care cresc imunitatea copiilor

14 Iulie 2014

Lupta impotriva virusurilor, bacteriilor sau a altor tipuri de germeni cauzatori de boli nu se sfarseste niciodata. Indiferent ca este iarna, vara, primavara sau toamna, sistemul imunitar al prichindelului tau are nevoie tot timpul de aliati nutritionali puternici, pregatiti sa faca cu succes fata infectiilor care atenteaza la sanatatea lui. Iata cateva dintre alimentele care intaresc imunitatea copilului si care pot fi consumate pe tot parcursul anului!

Dezvoltare si Comportament

alimentatie-copii

Nucile

Nucile sunt unele dintre cele mai sanatoase, dar si la indemana gustari pe care le poti oferi copilului intre mese sau pe care le poti strecura in alimentatia lui. Pe langa sursa de energie pe care o furnizeaza prichindelului pentru a se bucura de ore nesfarsite de joaca, acizii grasi Omega 3 intaresc sistemul imunitar si tin la distanta bolile de corpul lui.

Fructele de padure

Indiferent ca ii dai sa manance mure, fragi, afine, zmeura sau alte tipuri de fructe de padure, imunitatea organismului copilului va fi pe deplin satisfacuta. Sistemul imunitar al prichindelului tau nu este deloc pretentios atunci cand vine vorba de tipul de fructe de padure consumat, atat timp cat organismul beneficiaza de nutrientii care il ajuta sa ramana mereu sanatos.

Bogate in vitamina C, bioflavonoide sau fitochimicale, fructele de padure contin unii dintre cei mai puternici aliati ai organismului sanatos.  

Rosiile

Rosiile sunt unele dintre alimentele cu rol esential impotriva radicalilor liberi care ataca organismul si il predispun la boli sau infectii. Sunt bogate in licopen, o substanta nutritiva care actioneaza ca antioxidant si protejeaza sanatatea prichindelului, intarind sistemul imunitar.  

Ciupercile

Desi nu sunt savurate si apreciate prea mult de copiii mici, ciupercile sunt unele dintre alimentele care fac minuni pentru organismul micutilor. Daca ai un prichindel caruia ii plac ciupercile, profita sa le introduci zilnic in meniu, intrucat au puternice proprietati antivirale, anticancerigene si antibacteriene.  

Ciocolata neagra

Ciocolata neagra, cu continut scazut de zahar si alte arome artificiale, este un puternic imunostimulator. Pudra de cacao este o sursa bogata de antioxidanti naturali, esentiali pentru a proteja organismul de boli. Asadar, o portie moderata si ocazionala de ciocolata neagra poate atrage o multime de beneficii pentru sanatatea micutului tau.  

Somonul

Somonul este unul dintre tipurile de peste bogate in acizi grasi Omega 3, zinc si vitamina D, substante nutritive cu rol esential in intarirea sistemului imunitar al organismului copilului.

Somonul este unul dintre singurele tipuri de peste care procura organismului vitamina D, un nutrient care se obtine, in general, in urma expunerii la soare. Copilul nu are voie sa consume mai mult de o portie de peste pe saptamana.

Legumele verzi

Legumele verzi ar trebui sa se regaseasca in meniul zilnic al copilului, intrucat sunt pline de vitamine si minerale cu rol esential pentru sanatate. Sparanghelul, broccoli-ul, salata verde, spanacul sau stevia sunt doar cateva dintre legumele care, consumate zilnic, ofera un plus de energie micutului si il protejeaza de boli si infectii.

Mai cunosti si alte alimente care intaresc sistemul imunitar la copii? Spune-ne sugestiile tale in sectiunea de comentarii de mai jos!

Afla care sunt pasii esentiali in dezvoltarea sanatoasa a vointei copiilor! Sfaturi de la psihologul Irina Petrea

Citeste si despre:

COMENTARII

Aplicatii pentru copii

DESCARCA
DESCARCA
OK

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici

Inainte sa pleci,

Poti gasi informatii utile si in materialele urmatoare:


Urmareste-ne si primeste cele mai noi informatii pentru tine si copilul tau!

Creeaza cont! sau Urmareste-ne pe Facebook!

Trimite articolul catre prietenii tai

Poti baga cate mailuri vrei tu separate prin spatiu!

Trimite mesajul