Date generale:

Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice Bucuresti este singurul spital din tara cu medici specializati in Oftalmo - Pediatrie si strabologie, avand un departament de Oftalmologie-copii. De asemenea, detine o sectie de Ortoptica pentru copiii cu vicii de refractie si afectiuni precum strabismul, astigmatismul.

-

-

urgente oftalmologice;
interventii chirurgicale in urgenta (ambulatoriu sau cu internare);
explorari functionale specifice (ecografii, camp vizual computerizat, biometrii, autorefractometrii);
microinterventii, interventii chirurgicale pentru adulti si copii: cataracte (operatii cu ultrasunete), glaucoame (cu laser sau clasic, implant de valve), strabisme;
chirurgie palpebrala reconstructiva;
transplant de cornee;
dezlipiri de retina;
vitrectomii;
operatii cu laseri;
tulburari de motilitate si statica palpebrala;
operatii in sfera onco-oftalmologica;
protezari oculare;
spital acreditat ca centru de transplant (cornee)

sef lucrari dr. Balta Florin;
dr. Cedru Claudia;
dr. Cioboata Miruna;
sef lucrari dr.Corbu Catalina;
asist. univ. dr. Coviltir Valeria;
dr. Dinu Doina;
prof. dr. Dumitrache Marieta;
Dr. Grecu Paul;
dr. Ionescu Anca

-

-

pentru informatii si programari puteti suna la urmatoarele numere de telefon: 021.659.42.10 / 021.319.27.51 / 52 / 53 / 021.318.63.51

-

Locul unde portarii fac legea

trimis de Mirela Susan

Numele meu este Mirela Susan, sunt medic specialist dermatolog in Cluj Napoca, am fost cu fetita mea in acest spital in perioada 22-24.09.2011 ptr. o mica interventie chirurgicala la ochiul stang.

Fetita mea a fost operata de dna dr. Schmitzer si anesteziata de dna dr. Popescu, am fost foarte multumita de dumnealor, merita toata stima si aprecierea mea, multe multumiri ptr. profesionalismul de care au dat dovada, la fel multumiri asistentelor, medicilor rezidenti si infirmierei care a fost de servici in 23.09.2011, care a fost extrem de amabila, ne-a pregatit ceai si a venit sa ne intrebe de foarte multe ori daca mai avem nevoie de ceva, ne-a schimbat patul etc.

Experienta mea negativa legata de acest spital a fost cu portareasa care a fost de servici in 23.09.2011, care a fost de o nesimtire si de o aroganta iesita din comun. Regula spitalului este ca un singur parinte sa fie cu copilul internat pe perioada spitalizarii, am inteles acest lucru, motiv ptr care sotul meu nu a urcat deloc in salon si nici nu aveam de gand sa vina, insa dupa interventie cand s-a trezit din anestezia generala fetita mea era foarte agitata si a inceput sa tipe tati, tati, motiv ptr care i-am spus sotului meu sa vorbeasca cu portareasa sa il lase 5 minute sa urce pana se linisteste fetita, apoi sa coboare, dar portareasa a inceput sa tipe ca nu poate sa il lase, ca nu are voie, ca regula doamnei director este un singur parinte cu copilul, desi regula nu era ptr toti la fel, am vazut eu cum ii lasa pe altii care dadeau spaga, intra cine dorea si fara echipament de spital. Am ripostat bineinteles si am dorit sa vorbesc cu dna director care bineinteles nu a fost de gasit, astfel incat a iesit un scandal de toata frumusetea; doamna portareasa m-a facut in fel si chip, jignindu-ma, atat pe mine cat si pe sotul meu, vorbea cu mine cu "tu", desi eu sunt medic, iar ea are 8 clase, dar nu conta... ptr ea conteaza cine da spaga.

Imi pare rau ca am decis sa o operez pe fetita mea la acest spital, am ramas cu un gust amar datorita acestui incident, imi pare rau de medicii de acolo care sunt foarte capabili, dar din pacate spitalul are de suferit din cauza unei portarese care face legea cum vrea ea. Din pacate se confirma faptul ca mai bine sa nu te duci la spitalele de stat, mai bine este la privat sau chiar afara, nu stiu daca merita sa te duci si sa te certi cu toate portaresele care sunt cele mai importante persoane.

Raspunde acestui mesaj

Sau locul unde sunt batjocoriti pacientii

trimis de oli

Un spital unde portarii fac legea si care nu-si dezminte eticheta de spital de "stat". Degeaba este utilat, degeaba sunt medicii competenti si bine pregatiti daca pacientii sunt batjocoriti.
Iata ce spun oamenii:
Tronea Mariana
Data: 2010-09-08 21:42:12
Informare total neadecvata la centrala spitalului, te tin 12 secunde la telefon dupa care iti inchid in nas, suni si iar la fel 10-12 sec si iti inchid - asemenea situatie nu am intalnit nicaieri niciodata, foarte obosita probabil persoana de serviciu in data de 07.09-2010 interval orar 08.00-09.00. Am renuntat in cele din urma a mai suna pt a cere informatii, ma intreb oare ce este de facut? Sa te asezi la coada ce se face la usa spitalului timp de 2 sau chiar 3 ore dupa care sa primesti un raspuns ca "nu la noi" - asa este in Romania in spitalele de stat - ni se pare ca avem salarii mici - deci nici serviciu corect sa nu facem, ne trezim sa mergem la serviciu ca asa trebuie, prezenta macar sa ne-o facem - rusine centralistelor de acest fel - daca sunteti stresate si obosite schimbati serviciu, poate alte persoane nu au un serviciu si ar dori sa munceasca oriunde.

Ardelean Maria
Data: 2011-08-15 16:41:58
Comentariul doamnei Tronea Mariana este perfect real. Si eu am patit la fel. Dar nu m-am lasat, am obtinut informatiile dorite si, conform lor, m-am deplasat la Bucuresti. Degeaba!!! Cu toate actele in regula (dupa indicatiile primite) nici macar nu am putut trece de portareasa si nu am intrat la consultatie. Ochii imi sunt foarte bolnavi, nu mai vad nici cu si nici fara ochelari tot din cauza neglijentei unui anume specialist, dar portareasa a decis ca nu e cazul sa fac o consultatie macar sa vad de ce fel de interventii e nevoie in continuare. Asa ca am facut un drum si o cheltuiala mare absolut inutil. Ma intreb de ce se mai dau relatii false la secretariat, de ce se face atata reclama acestui spital, de ce suntem pusi pe drumuri inutil, daca nu e primit un bolnav de rand? Nu ma interesa nici eventuala gratuitate, nici redirijarea la un cabinet privat, ci numai profesionalismul medicilor de acolo. Din pacate, nu am ajuns la ei si cineva se face vinovat de deciziile portaresei cat si de paguba, oboseala si dezamagirea mea.

Dragos Raschka
Data: 2011-09-25 17:36:53
D-na Ardelean, ati patit asa pentru ca nu ati dat spaga de rigoare. Portareasa respectiva este o spagara nesimtita si este in cardasie cu medicul de garda caruia ii baga pacienti peste rand pentru consulatii private, in timp ce la cabinetul de urgente consulta un rezident si un stagiar. Asa s-a intamplat si ieri, sambata 24.09.2011 in jurul orelor 15.00-15.30. La usa cabinetului de urgente asteptau in jur de 20 de persoane printre care oameni in varsta, oameni cu handicap fizic, oameni nevazatori. Asteptau in liniste, civilizat si pentru a nu exista discutii pacientii au intocmit o lista de asteptare pe care fiecare se inscria in ordinea sosirii. La un moment dat isi face aparitia o "doamna" insotita de 2 tineri, un baiat si o fata. Fata avea un pansament la ochiul drept. Doamna, care era mama fetei ce avea pansament la ochi, s-a dus la portareasa pentru a negocia obtinerea unei consulatii peste rand motivand ca fata nu poate astepta. In timpul acesta, fetei i s-a spus despre existenta listei si rugata sa se inscrie pe aceasta lista. Raspunsul a fost ca ea are o urgenta si ca nu stie care este procedura si ca nu se inscrie pe lista. Portareasa, dupa primirea spagii de rigoare, am vazut personal cum asa-zisa "doamna" i-a bagat banii in buzunarul halatului, i-a luat pe toti 3 si i-a dus intr-un alt cabinet unde fata a fost consultata. Cand am intrebat-o pe portareasa de ce a procedat asa, mi-a spus sa ies afara ca nu este treaba mea, ca i-a dus pe cei trei la mama ei pe sectie (a portaresei) si sa nu o mai agresez. Asta a fost prima varianta a portaresei, pentru ca ulterior a explicat ca erau pacientii nu stiu carui doctor, apoi ca au venit in vizita la cineva de pe sectie. De aici nu putem intelelege decat ca, in timp ce oamenii normali asteapta civilizat la usa cabinetului pentru rezolvarea problemei din cauza careia au venit la medic, cei care dau spaga de rigoare beneficiaza de consulatii private, intr-un spital de stat. Am intrebat-o pe portareasa respectiva timp de 10 minute cum se numeste pentru ca nu purta ecuson si nu a vrut sa se prezinte, motivand ca nu este obligata si urland in gura mare sa nu o mai agresam si sa plecam de acolo. Cand i-am cerut condica de sugestii si reclamatii mi-a spus ca nu exista asa ceva, in conditiile in care orice unitate sanitara este OBLIGATA PRIN LEGE sa detina condica de sugestii si reclamatii avizata si parafata de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate. Pentru ca nu am ajuns la nici un rezultat cu portareasa, sotia mea a dorit sa afle numele acestei angajate, intreband cadrele medicale aflate in camera de garda si anume asistentul, rezidenta si stagiarul, toti ridicand din umeri la intrebarea repetata cum se numeste portareasa spitalului si unde putem face o reclamatie. Acestia ne-au spus sa ne adresam medicului sef de garda, care era pe sectie in loc sa stea la camera de garda pentru a consulta prostimea. Ajunsi pe sectie ne-am adresat sefei de garda, dar aceasta nu a acordat nici o importanta acestui subiect trimitandu-ne sa rezolvam problema la poarta. Adica la portareasa care ii face rost de pacienti pentru consultatii private.

Raspunde acestui mesaj
vezi toate opiniile
15%
25%
45%
35%
30%
25%
Adresa

Piata Alexandru Lahovari, 1, Bucuresti, Sectorul 1

Reper

-

Telefon

021.659.42.10 / 021.319.27.51 / 52 / 53 / 021.318.63.51

Site

-

Email

oftalmologie@gmail.com


Intrebari frecvente Propune spital